لوگو امرداد

فراخوان و آیین‌نامه‌ی جشنواره موسیقی زرتشتیان منتشر شد

photo 2021 10 09 00 05 04فراخوان و آیین‌نامه‌ی اجرایی تک‌نوازی بیست‌ودومین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر دنیا منتشر شد.

کانون دانشجویان زرتشتی در راستای ارتقا و تشویق نوازندگان جامعه زرتشتی و همزمان با برگزاری بیست و دومین جشنواره موسیقی سراسر دنیا، وبینارها و نشست‌هایی را برگزار می‌کند. همچنین نوازندگان این فرصت را دارند تا با شرکت در نشست‌های جشنواره، پرسش‌ها و اشکالات خود ر ا با افراد کارآزموده در زمینه‌ی موسیقی در میان بگذارند و از تجربه‌ی آنان بهره‌ بگیرند. جشنواره موسیقی امسال نیز مانند سال‌های پیشین، دارای بخش رقابتی هم‌نوازی و تک‌نوازی برای همه‌ی نوازندگان زرتشتی در هر گروه سنی است. در این بخش، آثار نوازندگان داوری و برگزیدگان برپایه‌ی سبک موسیقیایی خود (سنتی یا کلاسیک)، مشخص می‌شوند.

نوازندگان زرتشتی که خواهان به شرکت در بیست و دومین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر دنیا هستند، پس از نام‌نویسی تکنوازی: 17 تا 23 مهرماه و همنوازی: 15 تا 21 آبان‌ماه، در تارنمای رسمی جشنوار ه موسیقی www.jashnvaremoosighi.kdz.ir، به ارسال آثار خود (مرحله مقدماتی تکنوازی در تاریخ: 20 تا 28 مهرماه و همنوازی در تاریخ: 22 تا 28 آبان‌ماه)، از یکی از دو روش زیر اقدام کنند:

1. همکیشان می‌بایست نمونه تصویری خود را در گوگل درایو بارگذاری کرده و سپس لینک آن را در محل یاد شده در فرم نام‌نویسی وارد کنند.
2 . یا از راه شناسه تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشا نی kdz_id@ بفرستند.

نوازندگان زرتشتی سراسر دنیا برای دریافت فراخوان و آیین‌نامه بیست و دومین جشنواره موسیقی می‌توانند از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مهرماه به تارنمای جشنواره موسیقی زرتشتیان مراجعه کنند. همچنین نوازندگان در هر گروه سنی، می‌توانند سبک موسیقی و قطعه انتخابی، اثر تک‌نوازی خود را برابر با شرایط یاد شده در آیین‌نامه‌ی اجرایی تک‌نوازی، از تاریخ 20 تا 28 مهرماه، بفرستند.

کانون دانشجویان زرتشتی بیست و دومین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر دنیا را در آذرماه 1400 خورشیدی برگزار می‌کند.
با خواندن آیین‌نامه‌ و فراخوان‌ با ساختار و نحوه‌ی شرکت در بیست‌ودومین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر دنیا، آشنا می‌شوید.

فراخوان جشنواره موسیقی ۲۲

آیین‌نامه_اجرایی_تک_نوازی_جشنواره_موسیقی_۲۲

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06