لوگو امرداد

رونمایی از پیراهن جوانان زرتشتی یزد در لیگ برتر والیبال

در آستانه‌ی فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان ایران، از پیراهن تیم باشگاه جوانان زرتشتی یزد رونمایی شد.

باشگاه جوانان زرتشتی با میزبانی از مسوولان ورزش و پشتیبانان مالی خود از پیراهن بانوان والیبالیست باشگاه در پیکارهای لیگ برتر رونمایی کرد. همچنین سپاسگزاری از بازیکنان بخشی از برنامه‌ای بود که در روز سه‌شنبه 11 آبان‌ماه 1400 در سالن یگانگی برگزار شد.
فولاد آلیاژی یزد، فولاد یزد، الکترو کویر یزد با همکاری انجمن زرتشتیان یزد و باشگاه جوانان زرتشتی یزد پشتبانان مالی تیم در لیگ برتر هستند. بهرام باستانی، مدیرعامل سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی مدیریت تیم را بردوش دارد. آیدا جمشیدی و آزاده آذریان، بازیکنان، آناهیتا نمیرانیان سرپرست، یسنا دمهری، آنالیزور و فرشته فلفلی مسوول رسانه، اعضای زرتشتی تیم هستند. تیم والیبال با ترکیب بازیکنان مسلمان و زرتشتی بیشتر بومی و عضو سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان یزد، از میان 16 تیم، موفق به کسب مجوز شرکت در لیگ برتر والیبال ایران شده است و در صورت قهرمانی در این دوره از مسابقات به جام باشگاه‌های آسیا راه خواهد یافت. در این تیم ۲۰ دختر ۱۴ تا ۲۱ سال عضویت دارند.

لیگ برتر والیبال بانوان کشور روز پنجشنبه ۱۳ آبان 14۰۰ آغاز می‌شود. تیم باشگاه جوانان زرتشتی بزد به سرمربیگری عالیه فتوحی در هفته اول رقابت‌ها در سالن یگانگی از ساعت 16 به دیدار سایپا می‌رود. این پیکار با توجه به شرایط کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. جوانان زرتشتی یزد در گام اول میزبان سایپا تهران، دارنده‌ی عنوان قهرمانی است. سال گذشته تیم سایپا در این پیکارها به جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.

نماینده یزد با تیم‌های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس، مس رفسنجان شهرداری ورامین، ریف اصفهان، باریج اسانس کاشان و مهران هم‌گروه است. این رقابت‌ها به گونه‌ی رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم جوانان زرتشتی در هفته دوم در کاشان با باریج اسانس روبه‌رو می‌شود و در هفته سوم میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 d40dacfa b0dc 4eaa b436 48267be79dda

فرتورها از فیروزه منوچهری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06