مجمع سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان کرمان برگزار شد

نوبت دوم مجمع همگانی سالیانه انجمن زرتشتیان کرمان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آتشکده کرمان برگزار شد.

مجمع سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان کرمان با دستور نشست تعیین شده، روز سه‌شنبه 11 آبان‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 16 تشکیل شد. در آغاز همکیشان دفتر مجمع را امضا کردند و 5 تن به عنوان رییس جلسه انتخاب شدند: سلطنت آبادی. نسرین فرهادی و فرشید دولت‌زاده سیاوش ایزدیار و کوروش غیبی.
سیروس نیک‌بخش، فرنشین انجمن زرتشتیان کرمان، با سپاسگزاری از همکیشانی که به نشست آمدند درباره‌ی فروش دو ملک در قناتغستان و کرمان سخن گفت و رای گیری شد. در ادامه مهرداد پیمان گزارش تراز‌نامه‌ی مالی منتهی به سال 1399 را ارایه داد. با رای‌گیری درباره‌ی انتخاب بازرسان انجمن برای سال مالی 1400، فرزاد نیکدین و مهرداد پیمان به مدت یکسال در سِمَت خود باقی ماندند.

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *