لوگو امرداد
4 آبان‌ماه، پایان پروانه‌ی گردش 43

آغاز دوره‌ی فترت انجمن زرتشتیان تهران

دوره‌ی فترت گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران از چهارم آبان‌ماه 1397 خورشیدی آغاز می‌شود.
افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران در نشست صدوسی‌ویکم و پایانی این گردش، درباره‌ی ورود به دوره‌ی فترت گفت: با گفت‌وگوی حضوری که با خانم صیدی، نماینده‌ی وزارت کشور در امور اقلیت‌های دینی، داشتم وی درباره‌ی روند اداری پرونده مربوط به انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران گفت: پرونده از مدتی پیش آماده است و بنا بود این دوشنبه برای تایید صلاحیت در نشست کمیسیون احزاب طرح و بررسی شود. ولی از دبیرخانه‌ی کمیسیون احزاب اعلام کردند که پرونده‌های در رابطه با اقلیت‌های دینی را کنار بگذارند و درباره‌ی احزاب نشست داشته باشند. به همین دلیل پرونده انتخاباتی انجمن زرتشتیان تهران از دستور کمیسیون خارج شد
به گفته‌ی نمیرانیان، خانم صیدی ابراز امیدواری کرده است که در نشست دو هفته‌ی آینده، این پرونده در کمیسیون احزاب طرح شود. در نتیجه علیرغم همه‌ی تلاشی که شد و آمادگی پرونده از یک ماه گذشته برای طرح در کمیسیون احزاب ماده‌ی 10، گردش 43 دوره‌ی فترت خواهد داشت. امیدوارم این دوره کوتاه و حداکثر دو هفته باشد.
گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران کوشید تا با برگزاری زود هنگام انتخابات از ورود این گردش به دوره‌ی فترت جلوگیری کند.انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران 31 فروردین 1397 خورشیدی با باشندگی پروین صیدی، نماینده‌ی وزارت کشور در امور اقلیت‌های دینی، انجام شد. پروین صیدی در گفتگو با امرداد در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه از فرستاده شدن مدارک برگزیدگان گردش 44 برای استعلام سوابق آن‌ها، بر طبق روال اداری به مراجع سه‌گانه‌ی نیروی انتظامی، دادستانی و وزارت کشور خبر داد. نماینده‌ی وزارت کشور در امور اقلیت‌ها 21 شهریورماه در گفت‌وگو با امرداد از نبود دوره‌ی فَترَت در گردش 43 گفت و همچنین از گرفتن استعلام از مراجع قانونی و آمادگی پرونده‌ها برای طرح در کمیسیون احزاب و تایید صلاحیت‌ها پیش از به پایان رسیدن اعتبار پروانه فعالیت این گردش، خبر داد. این در حالی است که بررسی تایید صلاحیت‌ها به دو هفته‌ی دیگر یعنی زمانی پس از به پایان رسیدن اعتبار پروانه‌ی گردش43 موکول شده است. از این رو تا صدور پروانه‌ی گردش 44 هیات‌رییسه‌ی گردش 43 انجمن ( رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین، جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار و فرزاد دهنوی‌زاده، دبیر) به اموری که در سطح کلان نباشد، رسیدگی می‌کند. رستم خسرویانی، جمشید گشتاسبی و افشین نمیرانیان صاحبان امضا در گردش 43 انجمن هستند.

آیین سوگند هموندان گردش 41 انجمن زرتشتیان تهران

آیین سوگند‌ هموندان گردش 41 انجمن زرتشتیان تهران

 

  

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. خدا کند این هییت رییسه و صاحبان امضا در دوره‌ فترت با هم لج و لجبازی نکنند تا حق و حقوقی دیگر از کسی ضایع نشود.

  2. خدا کند این هییت رییسه و صاحبان امضا در دوره‌ فترت با هم لج و لجبازی نکنند تا حق و حقوقی دیگر از کسی ضایع نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30