لوگو امرداد

فراخوان مجمع همگانی انتخابات گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران

14 4 1نوبت نخست مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده انجمن زرتشتیان تهران برای انتخاب هیات‌مدیره گردش 45 و کسب مجوز برپایه‌ی اساسنامه، 24 آذرماه برگزار می‌شود.

انجمن زرتشتیان تهران به آگاهی می‌رساند، نوبت نخست مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده‌ی این انجمن با دستور نشست تعیین شده، راس ساعت ۱۰ بامداد انارام ایزد و آذرماه برابر با چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ در محل جشنگاه خسروی برگزار می‌شود. از همه‌ی هم‌کیشان دارای‌ کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران دعوت به شرکت در مجمع همگانی شده است. همراه داشتن‌کارت شناسایی فارسی انجمن زرتشتیان تهران الزامی است.

دستور جلسه مجمع به شرح زیر تعیین شده است:

۱- انتخاب هیات رییسه‌ مجمع (هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره گردش ۴۵).

۲- اخذ مجوز براساس تبصره یک ماده یازده اساسنامه برای داوطلبان مشمول آن.

۳- انتخاب ۲۱ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی البدل هیات مدیره گردش ۴۵.

هم‌کیشان داوطلب احراز سمت عضویت در هیات مدیره انجمن زرتشتیان که دارای شرایط ماده ۱۳ اساسنامه‌ هستند، تا پایان روز دو‌شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳، کارت ملی و کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران، در ساعات اداری به دبیرخانه انجمن مراجعه و نام‌نویسی کنند.

چنانچه نوبت نخست مجمع به حد نصاب نرسد، مجمع نوبت دوم در ساعت ۱۰ بامداد مهرایزد و دی‌ماه برابر با آدینه ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۰، در جشنگاه خسروی، تشکیل خواهد شد.

این دومین فراخوان تشکیل مجمع برای برگزاری انتخابات گردش 45 است. فراخوان مجمع تیرماه، در پی به‌حد نصاب نرسیدن شمار نامزدهای عضویت در هیات‌مدیره گردش ۴۵ انجمن زرتشتیان تهران رسمیت نیافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. برای ماندگاری اعضای خاصی (مطابق با تبصره ۱ ماده ۱۱ اساسنامه انجمن زرتشتیان) می‌خواهند از مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده العاده، مجوز را دریافت کنند؟
    آیا به گرفتن رای مثبت از مجمع مطمین هستند که همزمان در مجمع مطرح می کنند و هم انتخابات را برگزار می کنند؟ حتما برنامه ریزی ها انجام شده تا مجمع را همان افراد هم رای تشکیل دهند و رای دلخواه به دست آید
    نام نویسی داوطلبان پیش از مجمع انجام شده و در مجمع می خواهید مجوز برای گروهی از داوطلبان کسب کنید؟؟!! و همزمان هم انتخابات
    مشخص هست نتیحه مجمع و نتیجه انتخابات برنامه ریزی از پیش تعیین شده ای هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09