لوگو امرداد

اسطوره‌های روشنایی ایران‌زمین، رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «اسطوره‌های روشنایی ایران‌زمین» نوشته‌ی نازنین ناناوالاجم نویسنده‌ی کتاب‌های استوره‌ای برای کودکان و نوجوانان در خانه‌ی فرهنگ رایزن نیاوران برگزار می‌شود.

کتاب «اسطوره‌های روشنایی ایران‌زمین» تازه‌ترین نوشته‌ی این نویسنده‌ی جوان و دوست‌دار تاریخ و فرهنگ ایران‌زمین و دربردارنده‌ی بخشی از استوره‌های ایرانی است که با پژوهش نویسنده گردآوری و نگاشته شده و از سوی نشر هزاره‌ی ققنوس به چاپ رسیده است.

نازنین ناناوالاجم زاده‌ی 26 شهریورماه 1362 خورشیدی در تهران و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد تیاتر و ادبیات نمایشی در دانشکده‌ی هنر تربیت مدرس و هنرآموخته‌ی نقاشی، آواز و موسیقی و نمادهای آیینی و درمانی است.

وی افزون بر کنش در زمینه‌‌های گوناگون فرهنگی، آیینی و هنری و چاپ چند کتاب شعر، کتاب‌هایی را در زمینه‌ی استوره‌های کهن نگاشته و به چاپ رسانده است. آرش کمانگیر و دیگر اسطوره‌های جهان (این کتاب به چاپ سوم رسیده است) اسطوره‌های روشنایی ایران زمین، از نگاشته‌های او در همین زمینه‌ است.

آیین رونمایی از کتاب «اسطوره‌های روشنایی ایران‌زمین» با معرفی کتاب و سخنرانی چند تن از استادان هنر، فرهنگ و ادب، آدینه‌ 11 آبان‌ماه 1397 خورشیدی، ساعت 16 در خانه‌ی فرهنگ رایزن نیاوران به نشانی: تهران، خیابان نیاوران، پس از سه‌راه یاسر به سمت تجریش، پس از گل‌سنگ برگزار می‌شود.

01

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04