لوگو امرداد

گراميداشت اشتاد ايزد و آذرماه در آدريان بزرگ تهران

با هماهنگی هيات اجرايی آدريان بزرگ، آيين اشتاد ايزد و آذرماه با باشندگی تنی چند از بانوان همكيش و بایستگی داشتن كارت واكسيناسيون و رعايت شيوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران، برنامه‌های اشتاد ایزد و آذرماه در بامداد شنبه ۲۰ آذرماه 1400 نخست، نیایش همگانی با آوای مهرانگيز ذهبی با همنوايی باشندگان در اتاق اشتاد ايزد برگزار شد، سپس باشندگان نیایش تندرستی را با همنوايی يكديگر برای همه همكيشان و جهانيان، خواندند. در ادامه حرکات هوازی، كششی و نرمشی با اجرای مهری منوچهری و همراهی باشندگان در فضای باز آدريان، برگزار شد. سپس همپرسگی با عنوان «گل لوتوس يا نيلوفر آبی»، با سخنان بانو مهرانگیز ذهبی، پیگیری شد كه مورد توجه و استقبال باشندگان قرار گرفت. در ادامه گردهمايی دوستانه به همراه تجديد ديدار هموندان جديد و قديم برگزار شد و از باشندگان با شير گرم به کوشش شبنم روايی پذيرايی شد. ادامه‌بخش اين آيين، اجرای ترانه‌های محلی دلنشین، با هنرمندی شهين شيرمردی و همنوازی اربونه برای باشندگان بود كه با همراهی و همنوايی باشندگان همراه شد.
پايان‌بخش برنامه‌های اشتاد ايزد و آذرماه با دورهمی و سرگرمی‌های گروهی باشندگان و پذيرايی مختصر همراه بود.

1 6
2 4
3 5
4 4
5 4
6 4
7 4
11 3فرتور از هیات اجرایی آدریان بزرگ رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. اتاق اشتاد ایزد را چقدر شلوغ و پر از چیزهای زیاد نموده اند . مانند جاربرقی، صندلی سفید پلاستیکی، تعدادی مجمراضافی، و حتی شاید یک تصویر از پیامبر کافی باشد. و نیز یک قفسه کتاب کافی به نظر میرسد. به نظر من اگر اتاق خلوت تر باشد دلبازتر و روحانی تر میشود. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09