لوگو امرداد

آیین جشن‌خوانی اشوزرتشت در آرامگاه زرتشتیان یزد لغو شد

12 12آرامگاه زرتشتیان یزد در روز پنجم دیماه خورشیدی سالروز درگذشت اشوزرتشت، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، فقط باز است و آیین جشن‌خوانی که از پیش برنامه‌ریزی شده بود، برگزار نمی‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن‌های زرتشتیان شهر یزد، در راستای حفظ سلامت همکیشان آیین درگذشت اشوزرتشت در آرامگاه برگزار نمی‌شود و به جای آن برای تزریق دوز تکمیلی واکسن کرونا در فضایی مطمین در باشگاه جوانان زرتشتی یزد هماهنگی‌های لازم انجام شده است. همکیشان در روز پنجم دی‌ماه می‌توانند از ساعت 9 بامداد تا 17 با در دست داشتن کارت واکسیناسیون و کارت ملی برای دریافت دوز تکمیلی نوبت دوم و یا سوم آسترازنکا و سینوفارم به سالن ورزشی یگانگی سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد بروند. این مکان دارای پارکینگ اختصاصی است.

محدودیت‌های کرونایی همچنان پا برجاست و باید جدی گرفته شود. از همکیشان درخواست شده است، برای جلوگیری از تکرار رخدادهای گذشته، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بکوشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از مسوولین و دست اندرکاران که با توجه به واقعیتها و اطلاعات تصمیم می گیرند. شوربختانه وضعیت پیچیده ایی است و بسیار خوب است که مسوولین با توجه به شرایط و وضعیت خاص جامعه زرتشتی از نظر جمعیتی حداکثر احتیاط را رعایت کنند. حتی برگزاری این گردهم ایی ها در فضای باز به دلیل عادت های معاشرت و رسم و عادتهای پذیرایی در این مراسمها (خوردن میوه در اخر مراسم) و ترغیب افراد به بیرون امدن می تواند ریسک گسترش ابتلا را بالا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09