لوگو امرداد
از دوم تا هفتم بهمن‌ماه

 70 سفرنویس در جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان‌گرام شرکت می‌کنند

ardakangramبا برگزاری مرحله نخست داوری جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان‌گرام، با آرمان برگزیدن سفرنویسان برای باشندگی (:حضور ) در شهرستان اردکان و تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، 50 تَن در سطح ملی و 20 تَن در سطح استانی و از استان یزد برگزیده شدند.

داوران این دوره از جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام ستایش فرجی، پژمان نوروزی، علی‌رضا عالم‌نژاد، حسین عبدالهی و محسن ادیب با بررسی مشخصات صفحات اجتماعی همه‌ی شرکت‌کنندگان، تمامی آیین‌نامه‌ها و ظوابط جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام، از میان 189 ثبت نام کننده‌ای که ظوابط جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان‌گرام را رعایت کردند 70 نفر را برگزیدند تا در این رویداد نوآورانه (:خلاقانه )شرکت کنند.

برای شرکت در جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان گرام، 22 تن از استان یزد، 91 تن از تهران و 76 تن از دیگر شهرستان‌ها نام‌نویسی کردند که در پایان 70 تَن، در مرحله‌ی نخست داوری پذیرفته شده و با حضور در اردکان محتواهای تولید شده خود را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام، فراخوانی است برای آن‌ها که روایت‌گر سفرهای خود هستند، آن‌چه را می‌بینند و حس می‌کنند به رشته‌ی‌ تحریر درمی‌آورند و در قاب دوربین خود برای مسافران آینده، آینده‌ای نزدیک ثبت می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقمندان به مشارکت در انتخاب برگزیده مردمی، برای آگاهی از ادامه فرآیند جشنواره لطفا به تارنمای etravelgram.ir و صفحه اینستاگرام @ardakan.gram  مراجعه کنند. جشنواره‌ سفرنگاری اردکان‌گرام به این دلیل پس از جشنواره‌های «ماکوگرام» و «دزفول‌گرام» از سوی فصلنامه‌ی‌ میراث و گردشگری گیلگمش، انجمن چارسوق کویر اردکان و موسسه‌ی‌ فرهنگی هنری چادرملو برگزار می‌شود که شهرستان اردکان در استان یزد، بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق را دربر دارد و سرشار از میراث فرهنگی، میراث طبیعی و همچنین میراث ملموس و ناملموس است.

آرمان از برگزاری جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان‌گرام، شناسایی و معرفی توانمندی‌(:ظرفیت)های گردشگری شهرستان اردکان از راه ابزارهای فضای مجازی (وبلاگ، وب‌سایت و اینستاگرام) است تا به مدت یک هفته اردکان  به جهان معرفی شود.

گفتنی است که حق استفاده از آثار تولید شده در زمان جشنواره (متن، عکس و فیلم) برای پشتیبانان جشنواره و فصلنامه‌ی‌ گیلگمش محفوظ است.

جشنواره‌ی سفرنگاری اردکان‌گرام از دوم تا  هفتم بهمن‌ماه 1400 خورشیدی، در اردکان برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19