لوگو امرداد

تلاش یاران مازیار در بازی دوم از جام دوستی نتیجه نداد

تیم یاران مازیار بازی هفته‌ی دوم پیکارهای بزرگسالان قهرمانی دستجات آزاد شهرستان یزد جام دوستی را با نتیجه‌ی نزدیک به هماورد خود واگذار کرد.

در دیدارِ هفته‌ی دوم از جام دوستی، تیم‌های یاران مازیار (نرسی‌آباد) و تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در تالار ورزشی یگانگی به میدان رفتند. در یک هماورد نزدیک و دیدنی تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با هدایت آقای افشارپور، مربی پیشکسوت بسکتبال یزد توانست در وقت اضافه‌ی نخست با نتیجه نزدیکِ 77 بر 75 بر تیم تلاشگر و یکدست یاران مازیار (نرسی‌آباد) با بازی چشمگیر بازیکن خود، ارشیا آتشبند، به پیروزی دست ‌یابد و با این بازی پرهیجان و تنگاتنگ پس از مدت‌ها بسکتبال یزد یک پیکار تماشایی را تجربه کند.

آرش اردشیری، بهرام هنرکار، افشین یزدانی، ساسان فلامرزیان، رشید تیراندازی، سروش مژگانی، ارشیا آتشبند، ایرج یکتایی‌فر، آرمین یزدانی، جمشید فلاح‌زاده، فرشید بلیوان، شادمهر نوایزدان رامتین زندیان و جهانگیر یزدانی بازیکنان تیم یاران مازیار (انجمن زرتشتیان نرسی‌آباد یزد) هستند که به سرپرستی کورش نوایزدان و مربی‌گری رستم فلفلی در این دوره از بازی‌ها به میدان می‌روند.

1

2

3

4

5

10

 

7

8

 

9

فرتور برگرفته از کانال هیات بسکتبال یزد است.

0256

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09