لوگو امرداد
به سرپرستی موزیسین زرتشتی

گروه موسیقی حوسیان در نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان

هنرنمایی گروه موسیقی حوسیان در نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستاننمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان میزبان اجرای همنوازی گروه حوسیان خواهد بود.

موسیقی اصیل ایرانی، که با نام موسیقی سنتی ایرانی، موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی دستگاهی نیز شناخته می‌شود، شامل دستگاه‌ها، نغمه‌ها، و آوازها، از سال‌ها پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینه در متن مردم ایران جریان داشته، و آنچه دلنشین‌تر، ساده‌تر و قابل‌فهم تر بوده‌است امروز در دسترس است.

دوستداران هنر می‌توانند در این دوره از نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان، روز یکشنبه یکم اردیبهشت‌ماه 1398 خورشیدی از ساعت 13 به تماشای اجرای همنوازی گروه حوسیان بنشینند.

گروه موسیقی حوسیان به سرپرستی بهنام جاوید، موزیسین زرتشتی، روز آدینه 30 فروردین‌ماه نیز در نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان به اجرای برنامه پرداخته است.

نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان 29 فروردین‌ماه تا پنجم اردیبهشت‌ماه 1398 خورشیدی در نگارخانه سعدآبادِ مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برپا است. نمایشگاه دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه به شوند (:دلیل) تعطیلی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تعطیل است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05