لوگو امرداد
در ادامه‌ی برنامه‌ی شادی‌پیمایی آوندی

خرمشاهی‌ها، با شادی به پیشواز سال نو رفتند

موسسه آوند در ادامه‌ی پویش «شادی‌پیمایی آوندی» به میان ساکنان خرمشاه یزد رفت و با راه‌پیمایی، دف زدن و شادی، ساکنان این محله را بیشتر با فرهنگ شاد زیستن آشنا ساخت.

همیاران و مسوولان موسسه آوند به همراه خانواده‌ها و کودکان سه‌شنبه 28 اسفندماه 1397 خورشیدی در این محله گردهم آمدند و آغاز سال نو را با شادی جشن گرفتند. این گروه از در مهر خرمشاه به خانه‌های خرمشاهی‌ها رفتند و با پیشکش کردن گل همه را در شادی آغاز سال نو شریک کردند.

موسسه‌ آوند برای ایجاد فرهنگ شاد زیستن و همزمان با نوروز پیش از این، راه‌پیمایی‌های شادی را با عنوان «شادی‌پیمایی آوندی» در محله‌هایی از تهران مانند میرداماد، دروازه غار و یاخچی‌آباد به راه انداخته بود. 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 موسسه آوند با همیاری 160 تن از اهالیِ روستای خرمشاه یزد و خرمشاهیان ساکن شهرهای دیگر، با ایجاد گروهی در فضای مجازی همراه شدند و برای محله‌‌ی خرمشاه یزد سطل زباله تهیه کردند.

خرید سطل زباله فلزی و نصب آن در این محله، تعویض و رنگ‌آمیزیِ تابلوی اعلانات این محله از کارهای این گروه بود. گوهرناز پشوتنی‌ از بنیان‌گذاران این گروه و مدیر موسسه آوند پیرامون این اقدام گفت: هزینه‌ی این سطل زباله به شکل شخصی و از میان هموندان این گروه جمع‌آوری شد و یک نوشته با درون‌مایه‌ی ایجاد فرهنگ تفکیک زباله، نریختن زباله در مکان‌های عمومی و پیام صلح و دوستی نیز برای این سطل تهیه شد. پشوتنی‌ این اقدامِ هر چند کوچک را جرقه‌ای برای فرهنگ‌سازی در میان مردم خواند و افزود این اقدام می‌تواند سبب شود که انجمن‌ها، دولت و دیگر ارگان‌ها همگام شوند و در راستای بهتر شدن خود، محله و دارایی‌هایشان گام بردارند. 

47

48

13

 46

فرتور رسیده است.  

0256

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. چقدر کار زیبایی انجام شده خانم پشوتنی و همکاران اوندی همتتان بلند بهترینها را براتون ارزومندم

  2. خرمشاهی های عزیز خیلی قدر گهرناز را بدونید،این خانم معرکه هست،ایشالا بقیه ی محله ها هم این حرکت ها رو یاد بگیرند وانجام دهند

  3. با بهترین درودها و با سپاس ازموسسه آوند بویژه گهرناز گرامی ، امیدوارم اهالی همت کنند و این طرح را بدرستی اجرا کنند تا محله های دیگر هم تشویق شوند و زمین را پاک نگه داری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15