لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌کند

دوره آموزش دانش‌آموزی فیزیک و برنامه‌نویسی

کانون دانشجویان زرتشتی دومین دوره آموزش دانش‌آموزی برگزار می‌کندکانون دانشجویان زرتشتی دومین دوره‌ی آموزش برنامه‌نویسی و کارگاه‌های فیزیک را در راستای آرمان همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور ارایه می‌دهد.

تیم شانزدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور بر آن است تا در راستای اهداف این همایش برای دانش آموزان دختر و پسر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دوره کلاس‌های برنامه‌نویسی و کارگاه‌های فیزیک برگزار کند. برگزاری کلاس‌های دانش‌آموزی روزهای پنج‌شنبه در دبیرستان دوره‌ی یکم رستم‌آبادیان برنامه‌ریزی شده است. بازدیدهای علمی و کارگاه‌های آشنایی با دنیای ناشناخته‌ها و جهان علم از برنامه‌هایی است که در این دوره انجام می‌شود.

نشست آشنایی با این کلاس‌ها پنجشنبه، ۱۸ مهرماه 1398 خورشیدی ساعت ۱۸ در تالار لعل نوذر جمشیدیان (تالار کانون دانشجویان زرتشتی) برگزار خواهد شد. کانون دانشجویان زرتشتی خانواده‌ها ی دوستدار را برای دریافت آگاهی بیشتر به باشندگی در این نشست فراخوانده است.

دوستداران نام‌نویسی در این دوره از کلاس‌های آموزشی می‌توانند تا ۱۹ مهرماه، در روزهای کاری، از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با کانون دانشجویان زرتشتی به شماره‌های ۶۶۷۴۴۶۷۰ ، ۰۲١– ۶۶۷۰۶۴۱۹تماس گیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30