کوهنوردان زرتشتی تهران در مسیر خلخال به اسالم

پیمایش سراسری مسیر خلخال به اسالم با حضور ۳۲ تن از دوستداان طبیعت باهماهنگی گروه کوهنوردان زرتشتیان تهران، در روزهای ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۵ برگزار شد.

این برنامه به سرپرستی آبتین آذرگشاسبی و با هدف ترویج ورزش کوهنوردی، تقویت روحیه همدلی و بهره‌مندی از طبیعت زیبای منطقه انجام شد.

شرکت‌کنندگان در این پیمایش، درکنار راه‌پیمایی در یکی از زیباترین مسیرهای طبیعت‌گردی ایران، دو روز را در فضایی سرشار از نشاط، همبستگی و احترام به طبیعت سپری کردند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *