پیمایش سراسری مسیر خلخال به اسالم با حضور ۳۲ تن از دوستداان طبیعت باهماهنگی گروه کوهنوردان زرتشتیان تهران، در روزهای ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۵ برگزار شد.
این برنامه به سرپرستی آبتین آذرگشاسبی و با هدف ترویج ورزش کوهنوردی، تقویت روحیه همدلی و بهرهمندی از طبیعت زیبای منطقه انجام شد.
شرکتکنندگان در این پیمایش، درکنار راهپیمایی در یکی از زیباترین مسیرهای طبیعتگردی ایران، دو روز را در فضایی سرشار از نشاط، همبستگی و احترام به طبیعت سپری کردند.

فرتورها رسیده است.
4090
