گزارش تصویری از

صعود کوهنوردان زرتشتی به قله آبک

گروه کوهنوردان زرتشتی تهران به قله آبک صعود کردند.

گروه کوه‌نوردان زرتشتی، روز آدینه 31 امرداد ماه ۱۴۰۴ از مسیر سخت و سنگین روستای روته و با باشندگی هشت تن از کوهنوردان: مهربان شمسی، کورش بلندی، کتایون فلاحت، آبتین اذرگشاسبی، شاه بهرام نجمی، رستم اورمزدی، جمیله دلگشا و با  سرپرستی کامیار سروشیان به قله آبک در بلندای ۳۴۸۸ متری صعود کردند.

برنامه شش ماه دوم گروه کوه‌نوردان زرتشتی تهران

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *