لوگو امرداد
آدینه پنجم مهرماه

آغاز کلاس های دینی شیراز با درس مهر و همازوری

پسین آدینه 5 مهرماه تالار روانشاد یزدانی مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز میزبان دانش آموزان و آموزگاران کلاس‌های دینی بود تا سال تحصیلی جدید به گونه‌ی رسمی آغاز شود.
خسرو قدس جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز با شادباش آغاز سال جدید کلاس‌های دینی به 15 دانش‌آموز این کلاس‌ها و آموزگاران دینی، گفت : ((شما دانش‌آموزان بایستی تمام تلاشتان را به کار گیرید تا نمایندگان شایسته‌ای برای هازمان زرتشتی در محیط مدرسه و میان هموطنان خود بوده و بیش از پیش سرافراز و سربلند باشید. وی با اشاره به کتاب های ارزشمندی که در کتابخانه‎ی انجمن موجود است، از دانش آموزان خواست توجه بیشتری به مطالعه و افزایش معلومات عمومی بویژه معلومات دینی داشته باشند.))
پس از خیرمقدم گویی ناهید افتخاری مجری برنامه و شادباش ویژه به کلاس اولی ها، دانش آموزان و آموزگاران کلاس های دینی با همراهی موبدیار رستم خسرویانی به اوستاخوانی و نوکردن کشتی پرداختند. سپس آرمیتا جمشیدی فرنشین کمیسیون دینی به باشندگی به موقع سر صف کلاس های دینی و همخوانی اوستا اشاره کرد تا نوبت به سیما غریب‌شاهی برسد که دانش آموزان کلاس های مختلف و آموزگارانشان را معرفی کند . غریب شاهی به همراه فرشته فلاحتی مسوول صف کلاس های دینی سال تحصیلی جاری خواهند بود.
نیایش همگانی توسط فرشته فلاحتی و پذیرایی شیرینی پایان بخش برنامه بود تا آغازی معنوی و شیرین باشد برای سال تحصیلی جدید. نخستین هفته از کلاس‌های دینی به شیوه‌ای متفاوت رقم خورد و به قولی درس‌های تئوری جایشان را به درس‌های عملی دادند. درس‌هایی چون مهر و دوستی، همازوری و همدلی، هم بهره شدن در کار نیک و ده‌ها درس دیگر. با برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده دانش‌آموزان به همراه آموزگارانشان، دو ساعت کلاس دینی هفته‌ی نخست را به همکاری در آماده ساختن شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر جشن مهرگان سپری کردند، پاک کردن و شستشوی سبزی آش مهرگان از عمده‌ی کارها بود. جشن بازگشایی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی شیراز، آدینه پنجم مهرماه 1398 خورشیدی از ساعت 15:45 دقیقه در تالار روانشاد یزدانی برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09