لوگو امرداد
برگه نام‌نویسی در پیوست آگاهی‌رسانی

آغاز نام‌نویسی کلاس‌های دینی سازمان فروهر از چهارم مهرماه

آغاز نام‌نویسی دانش‌آموزان کلاس دینی سازمان فروهر از چهارم مهرماهنام‌نویسیِ دانش‌آموزان سازمان فروهر، چهارم مهرماه همزمان با آغاز به کار کلاس‌های دینی، انجام خواهد شد.

پیرو آگاهی‌رسانی سازمان فروهر، از خانواده‌های دانش‌آموزان درخواست شده است تا با تكمیل برگه‌ی نام‌نویسی که به پیوست آمده است و با به همراه آوردن مدارک یاد شده و ارایه‌ی آن به مسولان دبیرخانه‌ی سازمان فروهر در روز پنجشنبه چهارم مهرماه 1398 خورشیدی، همزمان با بازگشایی کلاس‌های دینی، از ساعت ١٥، در پیشبرد انجام فرآیند نام‌نویسی، همراهی کنند.

در این آگاهی‌نامه همراه با شادباش آغاز سال تحصیلی ٩٩- ٩٨ به همه‌ی دانش‌آموزان به ویژه راه یافتگان به مدارس سمپاد (تیزهوشان) ونمونه دولتی یادآوری شده است که با نظرسنجی انجام شده از دانش‌آموزان و خانواده‌ها، كلاس‌های دینی كماكان هر هفته در روز پنجشنبه و برابر با برنامه‌ایی كه هنگام نام‌نویسی ارایه می‌شود، برگزار خواهد شد. زمان برگزاری كلاس‌ها، پنجشنبه‌ها ساعت ١٦ با سرایش اوستا و نیایش گروهی آغاز و تا ساعت 18:30 در محل سازمان جوانان زرتشتی “فروهر” ادامه خواهد داشت.

 همچنین پیرو مصوبه‌ی آموزش و پرورش، حضور دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در ساعت‌های آموزش دینی بایسته است و كلاس غیرحضوری برگزار نخواهد شد. دریافت كارنامه‌ی آزمون نوبت اول برای معرفی به امتحانات نهایی فقط با حضور در كلاس‌ها امكان‌پذیر است.

در پایان این آگاهی‌رسانی از خانواده‌ها خواسته شده تا برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کلاس‌های دینی، هنگام سرایش اوستا و نیایش گروهی در کنار فرزندانشان حضور داشته باشند.

پی دی اف برگه‌ی نام‌نویسی کلاس‌های دینی سازمان فروهر و آگاهی از مدارک بایسته

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19