لوگو امرداد

کاروان شیرازی‌ها پرشور پیش به سوی همایش مانتره

کاروان شیرازی‌ها برای باشندگی پرشور در بیست‌وششمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره ساعت 16 دوشنبه، چهارم شهریورماه از ایستگاه راه آهن شیراز، این شهر را به سوی تهران ترک کردند.
شیراز 11 شرکت‌کننده و دو داور در همایش امسال مانتره دارد که در بخش ازبرخوانی بالای ۱۸ سال مهتاب گشتاسبی، ساناز گشتاسبی و پرهام ماوندادی از شیراز در کنار 6 شرکت‌کننده‌ از شهرهای دیگر باشنده خواهند بود. در دوره‌ی پیشین تنها 3 شرکت کننده در این رده باشنده بودند. در بخش ازبرخوانی ۱۳ تا ۱۸ سال نیز فربد گشتاسبی، آرنیکا بهمردی، چیستا نیکزاد و پیمان گشتاسبی از شیراز با 14 شرکت‌کننده‌ی دیگر از سایر شهرها رقابت خواهند داشت.
همچنین در بخش رده‌ی کل گات‌ها ساناز گشتاسبی از شیراز با 11 شرکت‌کننده از دیگر شهرها رقابت خواهد کرد و در بخش اشتود-سپنتمد، مهسا دهموبد شریف آباد و آرمه‌ئیتی کاویانی از شیراز در کنار 15 شرکت‌کننده‌ی دیگر به رقابت می پردازند. سرانجام در بخش اهنودگات فرشته هنگامی و فرنام ایرجی از شیراز در کنار 15 شرکت‌کننده از دیگر شهرها به رقابت خواهند پرداخت.
امسال شرکت کننده‌ای از شیراز در بخش مانترک باشنده نخواهد بود.
دکتر کتایون نمیرانیان و فرشاد خدادادی نیز به ترتیب داوران شیرازی بخش اوستاخوانی و گاتاشناسی این همایش خواهند بود.
بیست‌وششمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره پسین امروز ششم شهریورماه با برگزاری آیین گشایش در همایشگاه مارکار تهران پارس آغاز خواهد شد.

فرتور یادگاری کاروان شیرازی ها لحظاتی پیش از اعزام

کاروان شیرازی ها باشنده در ایستگاه راه آهن شیراز

مهتاب گشتاسبی برگزیده بخش ازبرخوانی بالای 18 سال در ادوار 24 و 25 مانتره

04

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. این پیوند آقای پوردهی با وجود ورزشی بودن ظاهراً با مانتره ناگسستنی است. تا زمانی که ایران بودم و خاطرم هست تا دوره ۱۲ یا ۱۳ ایشون میومدن مانتره و همه جوره کمک بچه های کانون بودن و از دوره ۱۳ یا۱۴ تا الان هم اینجور که مشخصه بدرقه شرکت کنندگان مانتره رو انجام میدن، شرکت کننده های شیرازی میگفتن با شاخه گل میاد بدرقمون. نمی‌دونم این گل دست شرکت کننده ها تو تصویر این گزارش هم از همون گل هاست یا نه، ولی بد ندیدم یادی از این عاشق مانتره بکنم.

  2. آذر خانم از مانتره گفتی و آقا ی پوردهی. ما هنوز هم شهرام بگین راحت تریم. سال هایی که انتظامات بود و برنامه ها گاهی حتی صبح هم بود از اول صبح تا نیمه شب در سالن قدم میزد تا سکوت سالن حفظ بشه و نظم برقرار باشه. نه این سالن خلوت امروز جای نشستن اون روزا نبود. همیشه این سوال برام بود که چرا خسته نمیشه و اینهمه علاقه از کجا اومده. وقتی هم که در سالن برنامه نبود هر جای مارکار که میرفتی و کاری بود حضور داشت تا بتونه کمکی بکنه

  3. درود به همت همه کسانی که در حفظ و پاسداشت آنچه به همه مادتعلق دارد کوشا هستند. بزرگی انسان ها به گذشت و همازوری و جامعه دوستی آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29