لوگو امرداد

پرستار نمونه زرتشتی به مهر بر بالین کودکان

پروانه موبد، افتخارآفرینی دیگر از هازمان زرتشتی به عنوان پرستار نمونه از بیمارستان کودکان مفید برگزیده شد.

در آیینی که سه‌شنبه 10 دی‌ماه 1398 خورشیدی در آستانه‌ی روز پرستار با باشندگی فرنشین و مدیر مرکز آموزشی و درمانی کودکان مفید، پرستاران و سرپرستاران بخش‌های مختلف بیمارستان، فرنشین بخش آنکولوژی و پیوند، کادر اداری و درمانگاه و دانشجویان پزشکی و  پرستاری در تالار همایش بیمارستان کودکان مفید برگزار شد، از پروانه موبد به پاس تلاش‌های پیوسته در بهبودی و بازیابی تندرستی کودکان سپاسداری شد. این پرستار زرتشتی، امسال و همچنین در سال 1389 به عنوان پرستار نمونه‌ی بخش معرفی شده و گواهینامه‌ی پایان دوره خود در زمینه کار با دستگاه آفرزیس (OPTIM) را  به دست آورده است.

پروانه بمان موبد مهدی‌آبادی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی پرستاری از دانشکده پزشکی علی‌بن‌ابی‌طالب آزاد یزد در سال 1375 است. طرح کاری خود را از خوردادماه ۱۳۷۷ در بیمارستان فرخی یزد، بخش فوق تخصصی جراحی اعصاب آغاز کرد و تا ۱۵ دی‌ماه 1377 ادامه داد. سپس به دلیل سکونت در تهران درخواست توقف طرح کرد. از سال ۱۳۸۲ در بیمارستان آموزشی و درمانی کودکان مفید وابسته به دانشگاه شهید بهشتی تهران در بخش فوق‌تخصصی آنکولوژی و اعصاب ادامه‌ی طرح کاری خود را از سرگرفت و سال ۱۳۸۵ استخدام رسمی بیمارستان کودکان مفید شد.

پروانه موبد، در سال ۱۳۸۶ به عنوان پرستار نمونه‌ گزینش شد و بنا به پیشنهاد فرنشین بخش دکتر پیمان عشقی برای دریافت تخصص و کار با دستگاه optia از سوی بیمارستان معرفی شد و در زمینه‌ی پلاسما فرزیس و (stemcell) گیری به روش‌های مختلف (CMNC-MNC)، تخصص و تجربه به‌دست آورد. از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۳ همه‌ی پلاسمافرزیس بیمارستان در بخش‌های اعصاب، آنکولوژی، نفرولوژی و icu را به گونه‌ی آنکال (گوش به زنگ) و در کنار برنامه‌های کاری خود انجام داد.

در سال ۱۳۹۳ بخش پیوند بیمارستان مفید گشایش یافت و بنابر نظر فرنشین بخش دکتر پیمان عشقی و خانم دکتر شمسیان فوق تخصص انکولوژی و پیوند سلول‌های بنیادی و مغز استخوان کودکان، در این بخش به پرستاری بیماران و همچنین در واحد سلول‌گیری به stem cell گیری از بیماران به کار خود ادامه داد.

پروانه موبد، پرستار را کسی می‌داند که به مهر از بیمار پرستاری می‌کند و با بهره‌گیری از دانش روز پرستاری و با ورزیدگی و چیرگی در زمینه‌ی کاری خود، با اندیشه، گفتار و کردار نیک، در پرستاری از بیمار توانمند باشد. همچنین خود از تندرستی تنی و روانی برخوردار باشد.

وی شکیبایی، هوشیاری، مهرورزی و دلبستگی به کار را از شاخصه‌های پرستار نمونه برشمرد و در ادامه‌، گفتار و کردار نیک پرستار را سبب‌ساز خشنودی در بیمار و به دنبال آن خرسندی بیمار از عملکرد بیمارستان دانست. پروانه موبد، این پرستار نمونه امیدوار است که همگان در هر زمینه‌ی کاری که فعالیت می‌کنند بتوانند خشنودی پروردگار را به دست آورند.

پروانه موبد پرستار نمونه‌ی بخش بیمارستان آموزشی درمانی کودکان مفید

پروانه موبد پرستار نمونه‌ی بخش بیمارستان آموزشی درمانی کودکان مفید

2

لوح سپاس از پروانه موبد پرستار نمونه زرتشتی سال 1398 به پاس تلاش‌های پیوسته و راستین

لوح سپاس از پروانه موبد پرستار نمونه زرتشتی سال 1398 به پاس تلاش‌های پیوسته و راستین

4

5

پروانه موبد پرستار نمونه سال 1386

پروانه موبد پرستار نمونه سال 1386

7

پروانه موبد پرستار نمونه سال 1389

پروانه موبد پرستار نمونه سال 1389

9

لوح سپاسداری از پروانه موبد به پاس همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی پرستاری بیماری‌های اعصاب در کودکان

لوح سپاسداری از پروانه موبد به پاس همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی پرستاری بیماری‌های اعصاب در کودکان

11

فرتورها رسیده است.

1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با وجود چنین پرستاران نمونه ای جامعه زرتشتی به خود می‌بالد. درود بر شما بزرگواران دستان شفابخش و سرشار از امید به زندگی را به مهر می فشارم تندرست باشید و پرتوان

  2. با درود فراوان . دوست و همکار عزیزم خانم پروانه موبد ، امید که در تمام مراحل افتخار آفرین و پیروز باشید .

  3. پروانه جان موفقیت شما نه تنها باعث خرسندی جامعه زرتشتی بلکه ایرانیان است و به امید موفقیت های روزافزون ، تندرستی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04