لوگو امرداد

مجمع همگانی سازمان فروهر در روز کاری برگزار می‌شود

1 39نوبت دوم مجمع همگانی و انتخاب هموندان هیات‌مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) در روز و ساعت کاری یکشنبه 22 امردادماه ساعت 15 برگزار می‌شود.

معمولا نوبت دوم مجمع را در یک روز تعطیل برگزار می‌کنند. تشکیل مجمع همگانی در ساعت کاری یک چالش برای گردآمدن هموندان است. مهرتاش مهروزیاد زردشتی، بازرس قانونی سازمان فروهر در گفت‌وگو با امرداد با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور گفت حضور نماینده وزارت کشور در مجمع، در ساعات کاری امکان‌پذیر است. از این‌رو با همه‌ی مشکلاتی که برای آمدن هموندان و تشکیل مجمع در این زمان وجود دارد، نوبت دوم مجمع در روز یکشنبه 22 امردادماه 1402 خورشیدی ساعت 15 در محل قانونی سازمان فروهر برگزار می‌شود. از همه‌ی هموندان سازمان فروهر دعوت می‌شود با در دست‌داشتن کارت عضویت در مجمع شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شماری از هموندان برای نامزدی در انتخابات هیات‌مدیره و هیات بازرسان اعلام آمادگی کرده‌اند در ادامه افزود، اعضای سازمان فروهر که علاقه‌مند به پذیرش مسوولیت در دوره بعدی هستند می‌توانند پیش از برگزاری مجمع، آمادگی خود را برای نامزدی در انتخابات اعلام کنند.

دستور جلسه مجمع همگانی عادی سالیانه:

-1 استماع هیات مدیره و تصویب ترازنامه و صورت درآمد و هزینه سازمان منتهی به سال 1401
-2
انتخاب اعضای هیات مدیره (مطابق اساسنامه) و اعضای هیات بازرسان.

نوبت نخست مجمع همگانی سالیانه سازمان جوانان زرتشتی تهران (سازمان فروهر) شنبه 14 امردادماه 1402 به حد نصاب نرسید و رسمیت نیافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود
    اعلام و اطلاع رسانی مجمع های اول و دوم همیشه با هم بوده در تمام ارگان های زرتشتی و حتی خود سازمان فروهر، اما این دوره حتی اطلاع رسانی مجمع اول هم انجام نشده است، و حتی اطلاع رسانی برای مجمع دوم، تنها ۴ روز قبل از برگزاری، انجام شده است، این هم ربط به وزارت کشور دارد یا فراموش کردن مسئولان مجمع همگانی را زودتر به اطلاع اعضاء و همکیشان برسانند یا کلا موضوع چیزه دیگه ایست که ما بی خبریم !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16