لوگو امرداد

تمدید نام‌نویسی سرویس مدارس زرتشتی

images 3انجمن زرتشتیان تهران از تمدید نام‌نویسی سرویس مدارس زرتشتی تا ۱۷ شهریورماه خبر داد.

کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران این زمان 17 شهریورماه را آخرین مهلت نام‌نویسی عنوان کرده است و افزوده است این زمان تمدید نخواهد شد.
برپایه‌ی آگهی‌نامه‌ی سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیان که پیش از این منتشر شده بود، نام‌نویسی سرویس برای سال تحصیلی 1403-1402 به روش زیر است:

1- نام‌نویسی از تارنمای app.scab.ir انجام می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده پس از زمان یادشده (17 شهریورماه 1402) امکان ثبت‌نام یا ثبت درخواست سرویس در سامانه وجود نخواهد داشت.
2- والدینی که سال گذشته در این اپلیکیشن نام‌نویسی کرده‌اند نیاز به ثبت نام دوباره ندارند و با همان شماره موبایل قبلی والدین می‌توانند به اپلیکیشن وارد شوند و درخواست سرویس برای فرزند یا فرزندان خود را ثبت نمایند.
3- در صورتیکه شماره موبایلی که قبلا با آن نام‌نویسی انجام داده‌اید را فراموش کرده‌اید و یا آن شماره برای دریافت پیامک در دسترس نیست با شماره پشتیبانی اسکب 8-77241627 تماس بگیرید و شماره خود را تغییر دهید.
4- قبل از ثبت درخواست جدید امکان ویرایش نشانی محل سکونت، نام مدرسه و پایه تحصیلی وجود دارد و والدین باید با دقت این مرحله را انجام و درخواست سرویس را ثبت کنند.
5- والدین دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و کسانی که در سال جدید در مدارس شش‌گانه زرتشتیان نام‌نویسی کرده‌اند، ابتدا باید در اپلیکیشن اسکب ثبت نام کنند و سپس طبق بند 2 این اطلاعیه درخواست سرویس را ثبت کنند.
6- اگر در سال جاری یکی دیگر از فرزندان شما در مدارس شش گانه ثبت نام کرده است میتوانید در بخش پروفایل از گزینه “+ ثبت نام فرزند” استفاده و درخواست سرویس برای ایشان را کامل کنید.
7- والدین گرامی در هنگام ثبت اطلاعات فردی خصوصا جنسیت، انتخاب نام مدرسه، پایه تحصیل و آدرس و مکان دانش آموز در نقشه دقت فرمایند.
8- پس از ثبت درخواست هر دانش آموز باید از صفحه پرداخت شهریه قسط اول به مبلغ 3 میلیون تومان را پرداخت کنید تا درخواست سرویس فرزند شما تکمیل شود.
9- دانش‌آموزان غیرهمکیش که در مدارس شش‌گانه نام‌نوسی کرده‌اند نیز می‌توانند در اسکب نام‌نویسی کنند اما مشمول دریافت یارانه از انجمن نخواهند بود و 100% هزینه از ایشان دریافت می‌شود.
10- پشتیبانی اسکب با شماره‌های 8-77241627 از ساعت 9 تا 17 آماده رفع مشکلات شما در انجام ثبت‌نام هستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. متاسفم که این همه جماعت فریاد می زند کمک هزینه سرویس را یا در اختیار مدارس ، یا به خود خانواده ها قرار دهید ولی انجمن خود را به نشنیدن می زند آن وقت انتظار دارید هیچ شائبه ایی به وجود نیاید

  2. برای جامعه‌ای باید متاسف بود که عضو انجمن در جلسه‌‌ای که با اولیا درباره‌ی سرویس بود گفت: اگه ناراحتید بچه‌هاتون رو نذارید تو مدارس زرتشتی و نزدیک خونتون بذارید. این انجمن دلش برای جامعه‌ی زرتشتی نمی‌تپد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-20