لوگو امرداد

گراميداشت اشتاد ايزد و مهرماه در آدريان بزرگ تهران

با هماهنگی هيات اجرايی آدريان بزرگ، گراميداشت اشتاد ايزد و مهرماه با باشندگی همكيشان، در همایشگاه آدريان بزرگ تهران، برگزار شد.

نخست، نيايش همگانی تندرستی با اجرای فريبا يزدانی و مهرانگيز بهروزی و با همنوايی باشندگان، انجام شد. در ادامه همپرسگی با سخنان دکتر نگار بزرگ‎چمی؛ دانش‌آموخته‌ی داروسازی از دانشگاه بهشتی، در زمینه‌ی «بی‌خوابی و ماهيت آن، عوامل تاثيرگذار در بی‎خوابی و نشانه‎های آن، راه‎های درمان و پيشگيری از بی‌خوابی، تغذيه مناسب، رعايت بهداشت فردی خواب»، برگزار شد كه در ادامه اين همپرسگی با پرسش‎ها و پاسخ‌های گوناگون همراه بود. در ادامه و در پهنه‌ی باز آدريان، حرکات هوازی، نرمشی و ايروبیک، به سرپرستی فريبا يزدانی و با همراهی باشندگان، برگزار شد. در ادامه مهرانگيز ذهبی، همزمان با روز بزرگداشت حافظ درباره‌ی زندگی‎نامه‌ی اين چامه‌سرای نامی ايران و بردباری وی در سختی‌های آن روزگار سخنانی را از كتاب مشاهير ايران زمين، برای همكيشان بازگفت، سپس مهری منوچهری به خواست هر يک از باشندگان، اشعاری را از كتاب حافظ برای باشندگان، خواند. پايان‌بخش گراميداشت اشتاد ايزد و مهرماه بامداد پنجشنبه 20 مهرماه 1402 با دورهمی شاد و پذيرايی از باشندگان با صبحانه به کوشش مينا فرزانه، پذيرايی با چای و شيرينی به کوشش مهوش كريمدادی، و پذيرايی با لُرک به کوشش افسانه غيبی، همراه بود.

دادبه اورنگی، منشی و هموند هيات‌اجرايی، كه به نمايندگی از هيات اجرايی آدريان بزرگ در اين آيين، باشنده بود از تمامی همكيشان باشنده در آيين گراميداشت اشتاد ايزد در آدريان بزرگ، سپاسگزاری کرد و همازوری آنان را ارج نهاد.

1 21 2 18 3 18 4 16 6 16 7 16 8 12 9 9 10 13 11 11 12 12 13 10 14 11 15 11 16 9 17 8 18 7

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود وسپاس،بر ایرانیان راستین،ومرزو بوم ایران زمین کبیر،سلامت باشید همیشه،عالی

  2. درود بر ایرانیان خصوصا مزدائیان این مرز و بوم. جشن مهرگان و همچنین ایام ایاسرم گاه را به تمام زردشتیان و ایرانیان تبریک میگویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29