لوگو امرداد

نكوداشت اشتاد ایزد و دی‌ماه در آدریان بزرگ تهران

گرامیداشت اشتاد ایزد و دی‌ماه با هماهنگی هیات‌اجرایی آدریان بزرگ و باشندگی همكیشان در همایشگاه آدریان بزرگ تهران برگزار شد.
نخست، نیایش همگانی با اوستاخوانی هما مال‌گنج و سپس گاتاخوانی با آوای خوش موبدیار مهرزاد كاویانی و هم‌نوایی باشندگان انجام شد. در ادامه نیز موبدیار مهرزاد كاویانی درباره‌ی اهمیت شناخت گات‌ها در هازمان زرتشتی و به كارگیری مفاهیم آن در زندگی تا رسیدن به رسایی و جاودانی گفت و همچنین گزیده‌ای از نمادهای امشاسپندان در سفره‌های آیینی دینی را برای باشندگان بازگو نمود.
در ادامه نیز همپرسگی با سخنان نگار بزرگ‎چمی، دانش‌آموخته‌ی دكتری داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی، در زمینه‌ی «مكمل‌های غذایی كلسیمی و ویتامین‌ها، و مقایسه لبنیات و دیگر مواد غذایی در پیشگیری از پوكی استخوان» برگزار شد كه این همپرسگی با پرسش‎ها و پاسخ‌های گوناگون ادامه یافت.
پایان‌بخش گرامیداشت اشتاد ایزد و دی ماه در بامداد چهارشنبه 20 دی‌ماه 1402 خورشیدی با دورهمی شاد و اجرای ترانه‌های دلنشین، و پذیرایی از باشندگان با چای و شیرینی، و عكس‌های یادگاری گروهی همراه بود.

1 14 2 25 3 14 4 11 5 12 6 13 7 11 8 9 9 10 10 11 11 10 12 9 13 8 14 7 15 6

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. وقت خوش. در عکس اول میبینم که باغچه ی عبور و راهی که در رفت وآمد است برگها جمع شده امیداست که تمام باغ هر چه زودتر تمیزتر و زیباتر شود. سپاس از عزیزان در فکر محیط زیست و زیبایی آدریان بزرگ و خصوصا انجمن تهران. اهورامزدا یاور همه ی دوستان باشد.🙏🏼🍀

  2. جناب اورنگی چرا بانوان در اشتاد روز از زمین چمن برای ورزش و دو بصورت تمرینی آهسته استفاده نمیکنند؟ آیا این زمین مخصوص آقایان است؟!! به نظرم با این کار بانوان جوان نیز راغب به ورزش میشوند که در این ورزش و فعالیت همگانی شرکت نمایند. همچنین با نیروی جسمانی و روانی (ورزش و اوستاخوانی) ماهانه با نیرویی بهتر به منازل و زندگی خود باز خواهند گشت. سپاس از شما دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16