لوگو امرداد

سازمان فروهر سرویس رایگان برای جشن سده فراهم کرد

5541329 1به مناسبت برگزاری جشن ملی سده در کوشک ورجاوند، سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) از فراهم‌آوردن سرویس رفت و برگشت رایگان از سه مسیر مختلف خبر داد.
پیرو آگاهی‌رسانی سازمان فروهر برای آسودگی همكيشان در جشن ملی سده که امسال در كوشک ورجاوند برگزار می‌شود، سرويس رفت‌وبرگشت رايگان از ٣ مسیر زیر آماده ارایه خدمت خواهد بود:

١) ميدان سلماس (یوسف‌آباد)
٢) ميدان سنايی
٣) فلكه دوم تهرانپارس (رستم باغ)

ساعت حرکت سرویس‌ها ساعت ۱۵ از هر محل خواهد بود و پس از پایان جشن، بازگشت خواهند داشت.

سازمان فروهر از همکیشان دعوت کرد که برای بهره‌مندی از این سرویس‌ها، تا پنجم بهمن‌ماه نام‌نویسی کنند. در این راستا می‌بایست نام و نام خانوادگی، تعداد همراهان و محل سوارشدن را به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۶۵۰۹۶۵۰۵ بفرستند.

سازمان فروهر افزود که این نام‌نویسی رایگان است و تنها کسانی که تا زمان یادشده (پنجم بهمن‌ماه) نام‌نویسی کنند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. با نام‌نویسی به موقع، سازمان فروهر را در هماهنگی‌های بایسته و ارایه سرويس به‌ اندازه‌ی درخواست‌دهندگان یاری می‌دهید. سازمان از همه همکیشان خواست در این جشن شرکت کنند و از این فرصت برای همبستگی و همدلی همازور شوند. جشن سده یکی از کهن جشن‌های ایرانیان، نماد پیدایش آتش و تمدن به تازگی در یونسکو ثبت جهانی شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. چرا جشن سده در مارکار تهران پارس در شهر انجام نمیگیرد که با ادا و اصول نام نویسی در واتس آپ همکیشان مواجه نشوند. عزیزان میتوانستند با ماشین شخصی .مترو و تاکسی تلفنی و اسنپ به مراسم بروند و آنجا شرکت نمایند و دیداری تازه با دوستان و عزیزان داشته باشند. و در کل هزینه ی خاصی جهت اتوبوس ها هم نبود. جشن سده مبارک باشد.

  2. با درود کاش انجمن بجای کمک نقدی که کمبود هم دارد سالن مارکار را در اختیار سازمان فروهر قرار میداد که برنامه جشن سده در انجا برگزار میکرد که بیشتر همکیشان میتوانستند در برنامه شرکت و دیدار داشته باشند . شاید هم شماره واتساپ را برای انتخابات نیاز داشتند که اینگونه تصمیم گرفته اند . شاد و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06