لوگو امرداد

دعوت به همکاری در هیات‌اجرایی خانه فرهنگ‌وهنر زرتشتیان تهران

11 16انجمن زرتشتیان تهران، هیات مدیره اجرایی جدیدی را برای خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران از میان همکیشان توانمند گزینش می‌کند.
به گزارش انجمن زرتشتیان تهران، با نزدیک‌شدن به پایان زمان پیش‌بینی‌شده دوره‌ی نخست هیات‌جرایی، هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران به دنبال تشکیل هیات‌اجرایی جدیدی برای خانه فرهنگ و هنر با اختیارات و مسوولیت‌های مشخص و مطابق با آیین‌نامه مصوب انجمن، است.
از زرتشتیانی که خواهان همکاری و عضویت در هیات‌ اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران هستند، دعوت شده تا برای دریافت آگاهی بیشتر و نام‌نویسی تا پایان وقت اداری پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند. هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران پس از بررسی برپایه‌ی آیین‌نامه مصوب، از میان داوطلبان عضویت، هیات‌اجرایی را معرفی می‌کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. پیشنهاد میدم و اصولی تر آن است که هیات اجرایی ها در کمیسیونها ی مربوطه گزارش دهند اعضای هیات مدیره که در بیشتر کمیسیونها مشارکت دارند. همانگونه که بازرسان را ارجاع میدهید که در کمیسیونها پرسشها را مطرح کنند و پاسخ بگیرند. هیات اجرایی میتواند مواردی که میخواهد با همکیشان در میان بگذارد گزارش کار منتشر کند. جلسه هیات مدیره هفته ایی یکبار برای مصوبه ها و گزارش خروجی کمیسیونهاست و 3 وقت کوتاه برای مردم پیش از جلسه رسمی است. نه اینکه وقت رسمی جلسه به دورهمی هیات اجرایی بگذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07