لوگو امرداد

پذیرشگاه موقت برای مسافران در تهران

مهدکودک پرورش1مهدکودک پرورش به شوند تخریب خانه کناری اکنون تخلیه‌شده و به‌جای دیگری رفته است و کمیسیون خدمات قصد دارد از این مکان به شکل موقت به‌عنوان پذیرشگاه استفاده کند.

مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات در گفتگو با امرداد درباره اینکه آیا پذیرشگاه پارسایی تعطیل است و اینکه در نشست هفتگی انجمن گفته شده که قرار است طبقه دوم ساختمان مهدکودک پرورش پذیرشگاه شود آیا اکنون این ساختمان به شوند تخریب خانه کناری ایمنی دارد که می‌خواهید اکنون از آن مکان به‌عنوان پذیرشگاه استفاده کنید چنین گفت:

در مورد پذیرشگاه پارسایی باید بگویم که این پذیرشگاه همچنان تعطیل است و برای اینکه مردم بتوانند زمانی که به تهران می‌آیند مکانی برای اسکان داشته باشند تنها جای مناسبی که در حال حاضر داریم همین طبقه دوم مهدکودک کودک دکتر پرورش است که اکنون خالی است. به شوند اینکه بچه‌ها کوچک هستند و با ساخت‌وساز خانه کناری آن مکان برای مهدکودک جای امنی نبود و ما هم ساختمان فعلی باباطاهر را داشتیم مهدکودک را به آنجا منتقل کردیم البته سازنده در هنگام تخریب و ساخت‌وساز حتما مسایل ایمنی را در نظر می‌گیرد ولی ما به خاطر وجود گردوخاک و اینکه بچه‌ها ریه حساسی دارند آنجا را منتقل کردیم. تا جایی که من خبر دارم گودبرداری خانه کناری مهد پایان یافته و فونداسیون طبقه اول پایان یافته است؛ بنابراین خطری برای مهمانان نخواهد داشت و اینکه کسانی که آنجا می‌خواهند به‌عنوان مهمان بمانند قاعدتا تنها شب‌ها از آنجا استفاده می‌کند. ولی خطری از لحاظ ریزش دیوار و خطرات دیگر وجود ندارد. این مکان تنها جایی است که در حال حاضر ما داریم البته من پیش‌بینی می‌کنم کار ساختمان کناری دو سال به درازا بکشد و در آینده این به رای هم‌کیشان بستگی دارد که می‌خواهند مهدکودک به‌جای پیشین خود برگردد یا در ساختمان باباطاهر بماند. تا امروز بازخوردهای که آمده گمان کنم مکان کنونی مهد چون داخل طرح نیست پدر و مادرها راضی‌تر هستند. یادآوری می‌کنم که پذیرشگاه در این مکان به شکل دایمی نخواهد بود و موقت است. برای تبدیل این طبقه به پذیرشگاه قرار است دو عدد دیوار گچی بزنیم که با این دو دیوار ما پنج اتاق دونفره خواهیم داشت البته بعضی اتاق‌ها احتمالا تک‌نفره باشد. پس از نصب در و پنجره و رنگ‌آمیزی قرار است تخت‌ها و برخی وسایل رفاهی از پذیرشگاه پیشین به این مکان آورده شود و این مکان آماده شود. فکر کنم تا شب عید این کار صورت بگیرد، البته کمیسیون ساختمان این قول را به ما داده است که تا شب عید این طبقه را آماده بهره‌برداری کند و ما حتما آگاهی‌رسانی خواهیم کرد تا هم‌کیشان بدانند. بانو بلیوانی قبول کردند که دو هفته ایام نوروز برای پذیرش مسافران به ما کمک کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با درود.
    از زحمات کمیسیونهای ساختمان و خدمات سپاسگزاری میکنم. ممنون که قبل از شروع نوروز این ماکن را جهت اسکان همکیشان مسافر نوروزی آماده کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13