لوگو امرداد

از نماینده آینده زرتشتیان چه می‌خواهید؟

MixCollage 25 May 2024 01 14 PM 3628در آستانه‌ی آغاز به‌کار مجلس دوازدهم، فرصتی پیش آمده تا صدای شما به گوش نمایندگان برسد. اکنون زمان آن است که با مشارکت فعال، خواسته‌های خود را با دکتر بهشید برخوردار، نماینده‌ی تازه‌نفس مجلس، در میان بگذارید.

با آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز هفتم خوردادماه و انتخاب رییس مجلس در روز سه‌شنبه هشتم، فصل جدیدی در تاریخ سیاسی کشورمان رقم خواهد خورد. در این میان، دکتر بهشید برخوردار، بر کرسی نمایندگی ایرانیان زرتشتی خواهد نشست تا در عرصه‌ی تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، به عنوان نخستین بانوی زرتشتی در مجلس، نماینده‌ای فعال و پیشرو در دفاع از حقوق اقلیت‌ها و پاسداشت فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشد.

امیدواریم با تکیه بر دانش و تجربه‌ی خود، صدای همه‌ی ایرانیان، به ویژه جامعه‌ی زرتشتی، در تصمیمات مهم کشور شنیده شود و در مسیر توسعه و پیشرفت، نقشی کلیدی ایفا کند.

این لحظه‌ی تاریخی نه تنها برای ایشان، بلکه برای همه‌ی ایرانیان یک دستاورد ارزشمند است. امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های خود، نمایندگی‌ای کارآمد و موثر را در مجلس دوازدهم به ارمغان آورد.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا با مشارکت فعال و ارایه پیشنهادات سازنده،درخواست‌هایتان برای نماینده‌ی خود را در بخش دیدگاه پایین صفحه بنویسید. این دیدگاه‌ها به نماینده‌ی گرامی یاری خواهد کرد تا با درک بهتری از نیازها و خواسته‌های شما، در مسیر خدمت‌رسانی موثرتر گام بردارد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. امیدوارم برای تقویت انجمنها و نهادهای موثر زرتشتیان تلاش کنند.

    1. بادرود،در صورت امکان جلسات کنکاش یگانگی مجددا برقرارگردد تا در صورتی که نمایندگان انجمنها و یا همینان عزیز زرتشتی مشکلی داشتن بیایند و در جلسه کنکاش مطرح کنند و هم نظری برقرار و تصمیم شایسته توسط نماینده محترم گرفته شود . باتشکر

  2. با تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر برخوردار،‌ خواهش میکنم موارد استخدامی رو پیگیری کنید چندین سال است با وجود اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را می‌دهیم ولی استخدامی در کار نیست و اقلیتها رو نمی‌گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-06