لوگو امرداد

بهشید برخوردار نماینده منتخب زرتشتیان در مجلس دوازدهم

بهشید برخوردار 1با پایان یافتن رای‌گیری و شمارش آرا به تفکیک هر شهر بهشید برخوردار به‌عنوان نماینده زرتشتیان در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

آدینه 11 اسفند ماه 1402 در ساعت 8 بامداد رای گیری در حوزه‌های زرتشتیان سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت 24 این رای گیری به درازا کشید. پس از پایان شمارش آرا به تفکیک هر حوزه، بهشید برخوردا با 1021 رای توانست به عنوان منتخب زرتشتیان به مجلس دوازدهم راه یابد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

14 پاسخ

  1. با تبربک و تهنیت به اولین بانوی زرتشتی در مجلس و با آرزوی توان و راه گشایی منتخب زرتشتیان در حل مشکلات جامعه. امید که ایشان راه بزرگان قبل را ادامه دهند و با نوآوری و تلاش در پناه اهورامزدا نور امیدی برای جوانان و بزرگسالان زرتشتی باشد.

  2. به بانو بهشید برخوردار تبریک عرص نموده. امیداست که مثل همیشه بدرخشید و دل همکیشات را شاد نمایید.شاد و تندرست باشید.

  3. درود و شاد باش فراوان به بانو (بهشید برخوردار)
    برگزیده زرتشتیان به مجلس

    امیدوارم در همه گام های زندگی به ویژه خويش کاری نمایندگی کامیاب و پیروز و بهروز و سربلند باشید.

  4. با درود و ارج فراوان ،
    و با شادباش بسیار به شما بانوی زرتشتی ایران زمین سرور ارجمند خانم دکتر بهشید برخوردار ،
    امیدوارم که با یاری دانای بزرگ هستی بخش و با اندیشه پاک ، گفتار راست ، و کرداری درست و بهره گیری از توانمندی های بزرگان و فرهیخته گان جامعه سرافراز زرتشتی این خاک آریایی و استفاده از تجربه گرانقدر جناب آقای دکتر اسفندیار اختیاری ، همانند زنان نام آور ایران زمین در راستای آبادانی ، رشد و توسعه ، پویایی ، شادابی ، اقتدار و پایداری این سرزمین و خصوصا همکیشان فهیم و دوست داشتنی ، و با نوآوری ، اندیشه ای نو ، گفتار، نوشتار و کرداری درست و نیک بدرخشید و ارزش زن ایرانی را به تمامی انسانها در این کره خاکی به دوباره به اثبات برسانید.
    از ایزد منان برای شما و خانواده گرامی ، شادی ، تندرستی ، بهروزی ، کامیابی ، پیروزی را خواهانم.
    به یاد خدا و دل آرام باشید
    فرهاد اردشیری مبارکه

    1. تبریک به خانم دکتر ولی به نظر من زرتشتیان باید چندین نماینده داشته باشند چون اصیل ترین ایرانیها هستند و نشان تمدن کهن ایران زمین هستند

  5. با درود و آرزوی بهروزی.
    انتخاب دکتر بهشید برخوردار را به ایشان تبریک گفته و از زحمات فراوان و بی شائبه دکتر اختیاری در طی تمام این 16 سال قدردانی میکنم.
    امیدوارم که با کمک خدای یگانه، نخستین بانوی منتخب مجلس از سوی اقلیتهای دینی بتوانند در راستای حل مشکلات هازمان پیروز باشند.

    1. درود و تبریک به خانم بهشید و آقای فرخ عزیز و تمام جامعه زرتشتی ،
      آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما در مسولیت خطیری که بر دوشتان نهاده شده است را دارم ، جوانان و سالمندان را در یابید که شرایط زندگی بسیار سخت است .

  6. آرزوی تندرستی و شاد زیوی. برای بانو بهشید برخوردار دارم و شادباش. فراوان میگویم به بانوی فرهیخته و ارجمند بانو بهشید برخوردار امیدوارم در راه سر بلندی هرچه بیشتر ایران و زرتشتیان بکوشید و برای جوانان این سرزمین بستری مناسب تر برای کمک و پیشرفت آبادانی ایران و جامعه زرتشتی بهره ببرید و همچنان زنان نقش پر رنگ تری همچون قبل در جامعه داشته باشند

  7. ♤●با نام و یاد اهورامزدای پاک و منان●♤

    چو ایران نباشد تن من مباد
    بدین بوم و برزنده یک تن مباد
    (حکیم فردوسی)

    🇮🇷سلام بر خانم دکتر بانو بهشید برخوردار🇮🇷

    ✒نماینده منتخب زرتشتیان ایران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی.ورود سرکارعالی را به مجلس تبریک عرض کرده و پیشرفت و موفقیتتان را در راه خدمت به هم کیشان و هم وطنانتان را از درگاه خداوند منان مسئلت مینمایم.

    امید است که درجاتتان روز افزون گردد.🇮🇷🇮🇷
    ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    سیدحمیدصالحی
    شهرستان کرمانشاه/بخش ماهیدشت
    روستای دولت آباد(علیا)

  8. بانوى گرانقدر دكتر بهشيد برخوردار با درود و با آرزوى موفقيت و بهروزى براى شما كه به لطف رأى هموطنان عزيز زرتشتى نخستين بانوى برگزيده پيروان اولين آيين يكتاپرستى در مهمترين مركز قانون گذارى كشور شديد.
    اميدوارم در راه سربلندى ايران عزيز در پناه اهورا مزداى داناى بزرگ هستى بخش پاينده و سرفراز باشيد.
    محمد صادق طهماسبى
    رئيس پيشين شوراى اسلامى شهرستان تفت
    و عضو شوراى اسلامى استان يزد

    1. با درود
      و تبریک انتخاب بایسته و شایسته بانو دکتر برخوردار
      امیدوارم در سایه اورمزد توانا با منش ، گویش و کنش پاک راه بزرگان گذشته در امر قانون گذاری را به خوبی طی نمایید و از حقوق حقه جامعه بهدینی در امر قانون گذاری به نیکی دفاع کنید تا نامی جاودان همچون گذشتگان به یادگار بگذارید
      در سایه اورمزد توانا شاد زیوید درست زیوید تازیوید به کامه زیوید🙏🙏🙏

  9. درود و شادباش

    بانوی ایرانی دکتر بهشید برخوردار

    آرزومند تندرستی و بهروزی و پیروزی
    برای شما
    و تمام ایرانیان متمدن و بزرگ

    ارادتمند مجتبی دبستانی
    گروه بازرگانی SMD

  10. انتخاب ايشان را تبريك مى گويم. موفق و پيروز باشند .

  11. Am proud & happy to know that we have a wonderful female Zoroastrian representative in the parliament, I feel that she is the best among all the other candidates & I wish her all the luck & success.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07