گزارش تصویری از

برگزاری آیین درگذشت اَشو زرتشت در شریف‌آباد اردکان

آیین درگذشت نخستین پیام‌آور راستی، اَشوزرتشت مهر اسپنتمان با کوشش انجمن زرتشتیان شریف‌آباد اردکان را برگزار شد.

این آیین در ساعت 9 بامداد چهارشنبه پنجم دی‌ماه 1403 در روز خور ایزد دی‌ماه 3762 گاه‌شمار زرتشتی، با همازوری همکیشان در آتشکده شاه‌ورهرام ایزد شریف‌آباد اردکان با جشن‌خوانی موبدان ماهیار دهموبد و شاه‌بهرام بلیوانی برگزار شد، در ادامه گروهی از جوانان شریف‌آبادی سرودی درباره‌ی اَشو زرتشت خواندند. پس‌ازآن موبد شاه‌بهرام بلیوانی در مورد جایگاه و مقام والا و ارزشمند اَشو زرتشت مهر اسپنتمان برای باشندگان سخنرانی کرد. این آیین با پذیرایی از همکیشان به پایان رسید.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *