گزارش تصویری از

آیین آفرینگان‌خوانی درگذشت اَشو زرتشت در تالار ایرج تهران

انجمن زرتشتیان تهران، روز خور ایزد و دی‌ماه آیین درگذشت اَشو زرتشت را برگزار کرد.

آیین آفرینگان‌خوانی به یاد یگانه وخشور ایران زمین اَشو زرتشت مهراسپنتمان با باشندگی همکیشان بامداد روز خور ایزد و دی‌ماه زرتشتی برابر با چهار‌شنبه پنجم دی‌ماه 1403 خورشیدی در ساعت 8:30 با آفرینگان‌خوانی موبد فرهنگ ضیاتبری در تالار ایرج برگزار شد. همچنین آیین دینی دیگری نیز در آرمگاه قصر فیروزه از ساعت 10 بامداد برگزار شد.

موبد فرهنگ ضیاتبری

اسفندیار اختیاری، نماینده پیشین زرتشتیان در مجلس افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران

فرتور از مهربان افسر کشمیری است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *