هفته دوم باشگاه مهارت و خلاقیت در یزد

نشست سوم «باشگاه مهارت و خلاقیت» همزمان با آغاز هفته دوم این برنامه، در خانه رشید و سرور ایدون برگزار شد.

به گزارش انجمن زرتشتیان یزد، این کارگاه آموزشی روز شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۵، برابر با آذر ایزد و تیرماه ۳۷۶۴ زرتشتی، از ساعت ۸:۳۰ بامداد آغاز شد و تا ساعت ۱۲ ادامه داشت. دانش‌آموزان دختر و پسر زرتشتی پس از خوردرن صبحانه، در کارگاه‌های آموزشی گوناگون شرکت کردند و  آموزش‌های مهارتی را زیر نظر استادان و روان‌درمانگران، آموزش‌های مهارتی و خلاقیت را فرا گرفتند. این برنامه تا ساعت ۱۲ ادامه داشت.

«باشگاه مهارت و خلاقیت» در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته، در قالب ۱۰ جلسه، در خانه رشید و سرور ایدون برگزار می‌شود. بیشتر هزینه‌های برگزاری این باشگاه نیز با پشتیبانی دهشمندان و نیک‌اندیشان زرتشتی فراهم می‌شود.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *