«اینجا بدون من» در نشست فیلم یزد بررسی شد

سیزدهمین دورهمی تحلیل فیلم «با هم ببینیم» با نمایش فیلم «اینجا بدون من» و گفت‌وگو درباره آن در کتابخانه تخصصی زرتشتیان یزد برگزار شد.

این نشست روز شنبه ۳۰ خورداد ۱۴۰۵ از ساعت ۱۸ آغاز شد و شرکت‌کنندگان به مدت ۹۰ دقیقه به تماشای فیلم «اینجا بدون من» (ایران، ۱۳۹۰) به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی نشستند. پس از پایان نمایش، درباره داستان درام اجتماعی و شخصیت‌های فیلم گفت‌وگو شد و باشندگان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

این دورهمی به صورت هفتگی، روزهای شنبه در کتابخانه تخصصی زرتشتیان یزد واقع در مجموعه روانشاد کدخدا در آتشکده ورهرام برگزار می‌شود. انجمن زرتشتیان یزد به عنوان برگزارکننده این نشست، از زرتشتیان علاقه‌مند دعوت کرده است در این دورهمی تحلیل فیلم شرکت کنند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *