لوگو امرداد

پخش بسته‌های معیشتی با هماهنگی انجمن زرتشتیان یزد

2020 04 15 at 20.51.27انجمن زرتشتیان یزد بنابر خواسته‌ و نیت و با همیاری نیک‌اندیشان داخل و خارج از کشور نسبت به تهیه و پخش بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند اقدام کرده است.
این بسته‌های خوراکی شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، سویا، تن ماهی و رب گوجه بوده و بنابر لیست مددکاری سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان یزد که همه‌ی محله‌های زرتشتی‌نشین یزد را در برمی‌گیرد، تحویل داده شد.
پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد، همکیشانی که به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا با تامین‌ مایحتاج روزانه‌ی خود دچار مشکل هستند و اسم آنها جزو لیست مددکاری نیست و تاکنون بسته‌ای دریافت نکرده‌اند، اطلاعات خود را به دبیرخانه‌ی انجمن با شماره ۳۶۲۹۹۰۰۰ به صورت محرمانه اعلام کنند تا پس از بررسی، اقدامات لازم‌ انجام شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. حبوباتی مانند لوبیا چیتی؛ عدس؛ و نخود؛ در بستۀ معیشتی می تواند جای داشته باشد. اگر خشکباری ارزانتر می خواهید، تخم آفتاب گردان خام؛ تخم کدو خام؛ نخودچی؛ مویز؛ انجیر خشک؛ بادام زمینی مناسب است. روغن ارده؛ یا ارده. با توجه به خواص آنها، و نداشتن عوارض دراز مدت؛ و مبارزه با قحطی؛ و برآورده کردن درصد قابل توجهی از نیازهای تغذیه ای، منظور کردن آن ها در لیست اضطراری معیشتی را پیشنهاد می کنم. به محصولات کارخانه ای اعتماد نکنید؛ و مردم را مجبور به اعتماد به محصولاتِ کارخانه ای نکنید. اگر برای مصرف شخص خودتان می خواهید؛ تصمیم خودتان است؛ اما اگر دارید به مردم می دهید، درست نیست آنها را به محصولات کارخانه ای عادت دهید، که مدیون خواهید شد، و کار خیر شما منتفی خواهد شد. بعد از مدتی فکر می کنند شما با مطالعه این بسته را داده اید؛ پس مصرف همۀ آنها درست است. آنها طوری مصرف می کنند که انگار شما با توجه به نظر یک متخصص تغذیه این مواد را انتخاب و در بستۀ معیشتی قرار داده اید. در صورت داشتن هر گونه عوارض دراز مدتِ اقلام داده شده، شما نیز مسئول خواهید بود. (اقلامی مثل برنج؛ روغن مایع؛ و …) کمی در مورد مضرات این اقلام تحقیق کنید، تا متوجه منظور من شوید. من وظیفه داشتم این مطلب را بگویم، اگر نظر مرا غیرعادی می دانید؛ مشکلی ندارم؛ اما لطفاً از من نرنجید.

    با تشکر از زحمات شما
    کیومرث نمیرانیان
    1399/01/30 شنبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06