برگزاری آیین گهنبار توجی و تندرستی در درِمهر خرمشاه

انجمن زرتشتیان خرمشاه به روال ماه‌های گذشته، روز اردیبهشت آیین گهنبار توجی و تندرستی را در درِمهر خرمشاه برگزار کرد.

این آیین روز یکشنبه ۳۱ خورداد ۱۴۰۵، برابر با روز اردیبهشت و تیرماه گاهشمار زرتشتی، از ساعت ۱۷:۳۰ با اوستاخوانی موبدان اردشیر بازاده و خدامراد گنجی در درِمهر خرمشاه برگزار شد.

مهرداد گشسبی، فرنشین انجمن زرتشتیان خرمشاه، در گفت‌وگو با امرداد با اشاره به تداوم برگزاری این آیین در ماه‌های آینده، از همکیشان خواست هر ماه با حضور در این آیین از میزد مینوی بهره‌مند شوند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *