لوگو امرداد

گفت‌وگو با خانم خادم در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی

photo 2020 08 19 21 45 11گفت‌وگوی زنده با بانو گوهرتاج خداداد کوچکی(خادم) 30 امردادماه در صفحه اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی پخش می‌شود.

کانون دانشجویان زرتشتی پنجشنبه ۳۰ امردادماه 1399 خورشیدی ساعت ۱۸:۳۰ با بانو گوهرتاج خداداد کوچکی (خادم) به گفت‌وگو می‌پردازد. دوستداران می‌توانند این برنامه را در صفحه اینستاگرام به نشانی instagram.com/kdzir پیگیری کنند.

بانوی فرهیخته گوهرتاج خداداد کوچکی(خادم) مادر جان‌سپار زنده‌یاد مهندس فرهاد خادم، در پایه‌گذاری جام جان‌باختگان و همایش مانتره با کانون دانشجویان زرتشتی همکاری داشته است. چندین سال با شورای مددکاری و اردوهای دانش‌آموزی کانون دانشجویان زرتشتی همراه بوده است. هموند پیشین هیات‌مدیره‌ و از کنشگران مددکاری در کمیسیون روابط‌عمومی انجمن زرتشتیان تهران بوده و از سخنران‌های آیینی در تهران است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. اگر امکان دارد کانون دانشجویان با رابط شورای مددکاری یا هماهنگ کننده آن درباره وضعیت امروز این شورا و بخصوص درخواستی که برای جمع اوری کمک داده بودند گفتگو کند یا متنی درباره آن منتشر کند. بسیار مفید خواهد بود اگر روشن شود که روش کار امروز شواری مددکاری چگونه است؟ ایا هنوز براساس «گروه معتمدین» و «لیست افراد تحت پوشش» عمل می کند؟ و همینطور هماهنگی این شورا با «گردهم ایی انجمن ها و نهادهای زرتشتی» چگونه است؟

  2. باسلام به نظرم لفظ جان سپار و یا جان باخته برای شخصیت بزرگ فرهاد خادم بسیار کوچک و حقیر است و باید حتما از لفظ شهید برای این فرد افتخارآفرین استفاده کرد تا حق مطلب و حق ایشان ادا شود. درود بر شهید فرهاد خادم که با نوشیدن شهد شهادت زنده شد و زندگی حقیقی را به ما آموخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-18