لوگو امرداد
به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی

کارافزا، کاریابی زرتشتیان در راه است

کاریابی 1کانون دانشجویان زرتشتی به زودی تارنمای بانک مشاغل زرتشتیان راه‌اندازی می‌کند.

کانون دانشجویان زرتشتی برآن شده است، با توجه به توانمندی جوانان زرتشتی بستری فراهم کند، تا آنان از توانایی‌ها و مهارت‌های خود در راستای پیشرفت کسب‌وکار خود بهره گرفته و درآمدزایی کنند. از سویی دیگر دانشجویان نیز برای گذراندن دوره‌ی کارآموزی نیازمند مراکز در پیوند با پیشه‌ی خود هستند که گاهی یافتن این جایگاه برای آنان دشوار است. همچنین همکیشان دیگری نیز دارای کسب‌و‌کارهایی هستند و نیازمند به نیرو با مهارت‌های بایسته و ترجیح می‌دهند از میان همکیشان گزینش کنند و یا می‌خواهند به جوانان زرتشتی فرصت کاری بدهند.
کانون دانشجویان زرتشتی می‌کوشد با راه‌اندازی تارنمای بانک اشتغال، پلی ‌شود میان این دو دسته از کارفرما و کاریاب و گامی در راه پیشرفت جوانان و کسب‌کارهای هازمان زرتشتی بردارد.

از این رو، در حال طراحی تارنمایی است که همه‌ بتوانند در آن‌جا مهارت‌ و یا کسب‌وکارهای خود را معرفی کنند و بدین‌گونه هر دو گروه کارفرما و کاریاب بتوانند به یکدیگر دسترسی پیدا کنند و با هم آشنا شوند.
هنگام آماده شدن تارنمای «کاریابی زرتشتیان»، همکیشان می‌توانند با ورود به تارنما و پُر کردن بخش‌هایی درباره‌ی مهارت‌ها و یا کسب‌وکار‌های خود، در گردآوری و پیوند دادن هر چه بیشتر هازمان زرتشتی، همراهی کنند.
کانون دانشجویان زرتشتی خبرهای بیشتر در این زمینه را به آگاهی می‌رساند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. بسیار عالی.
    کار بسیار مفید و پسندیده ایست.
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07