لوگو امرداد

آگهی دعوت مجمع همگانی عادی انجمن زرتشتیان تهران

14 4 1مجمع همگانی عادی انجمن زرتشتیان تهران در نوبت نخست با دستور نشست تعیین شده، یازدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، از همه همکیشان واجد شرایط دعوت کرده است در مجمع همگانی عادی که راس ساعت ۹ بامداد مهر ایزد و شهریورماه برابر با سه‌شنبه 11 شهریورماه 1399 خورشیدی در تالار ایرج برگزار می‌شود، شرکت کنند. همراه داشتن کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران الزامی است.
دستور جلسه:
۱- استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی انجمن.
۲- تصویب تراز و بیلان منتهی به پایان اسفندماه ۱۳۹۸.
۳- انتخاب بازرسان (۳ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل)
۴- برخی موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی می‌باشد.
داوطلبان احراز سمت بازرس می‌توانند تا تاریخ 10 شهریورماه 1399 خورشیدی با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران و ارائه دو قطعه عکس در ساعات اداری به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران مراجعه و ثبت نام کنند.
در این آگهی‌نامه آمده است، چنانچه مجمع نوبت اول به حدنصاب نرسد، مجمع نوبت دوم در روز اردیبهشت امشاسپند و مهرماه، برابر با آدینه 28 شهریورماه 1399 خورشیدی از ساعت ۱۷ در حیاط دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

11 پاسخ

  1. درود نمیدونم ایا مدیر مسیول اقای سلامتی که از دوستان من در کانون بوده این را چاپ میکند؟؟1-برخی از مواردی که در صلاحیت مجمع باشد؟؟؟بسیار توهین به مجمع است چون طبق اساسنامه انجمن بالاترین مقام وتصمیم گیرنده طبق نظر وزارت کشور اساسنامه ومجمع است .مردم باید بدانند که موارد در صلاحیت مجمع است؟؟؟جناب اقای نمیرانیان وکل هیت مدیره گردش 44چند تا سیوال که همبشه ان را کتمان کردهاید .اولا زمین اهرستان را چرا هنوز فسخ نکردهاید .چرا نمیگید دوستان کمیسیون موقوفات وافرادی که در یزد هستن این ملک را به حدود ده نفر فروخته اند وقول تفکیک ان را دادهاند .چرا هنوز شکایتی تنظیم نکردهاید در صورتی که از یزد برای شماتو یزد احضاریه واجبار به تنظیم دادگاه صادر شده .چرا اطلاع نمیدهید وکیل انجمن حدود یک میلیارد میخواد.چرا در رابطه با ملک بو فالو ودریافت الباقی پول حدود 600میلیون که در مجمع قبل به انجمن موبدان قبل قول دادید هنوز به این ارگان نداده اید .چرا توی این وضعیت کرونا که کلا 25نفر که 21نفر اعضا اگر بیایین وسه نفر بازرس که انها هم از قبل هماهنگ کردهاید که باشند دوباره بازرس میشوند چون جلوی تخلف این انجمن را هیجوقت نگرفته اند .چرا در این دو سال دایما همیشه جلسه غیر علنی داشتید وهیچوقت صورت جلسه را نخواندهاید .چرا سا ختمان خرمن گیو را بخ یکسرس عراقی که مسافر می اورند را اطلاع رسانی نکردید .وچراهای دیگه .چرا پول سرویس مدارس را که قرار بود بدهید برنگردانید .پس این انجمن از تمام انجمن های دیگر …… است چون بند 4مواردی که در صلاحیت مجمع است یعنی فروش بیشتر زمینها بدون بحث وحرف زدن وانچه شما ودارو دسته تان میخواهد .ملک اتجمن که مسکونی بوده را به شرکت اجتره دادید که خودش احاره کرده است ولی بنام کس دیگر

  2. ۴- برخی موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی می باشد. مورد چهارم تازگی داره؟

  3. لطفا مورد 4 دستور مجمع را توضیح بخواهید چه مواردی در صلاحیت مجمع عادی محسوب می شود مورد 4 در هیچ یک از مجمع انجمن های زرتشتیان پیش از این تهران و یا شهرهای دیگر دیده نشده دقیقا منظور چی هست؟

  4. در مجمع فوق العاده سال گذشته با دستور نشست مشخص شده 6 ملک با حضور 40 دارنده کارت شناسایی زرتشتیان تهران مجوز فروش و رسیدگی گرفت 40 نفری که تعداد بیشتر انها کارمندان انجمن و هیات مدیره انجمن و بازرسان انجمن بودند. دستور نشستی که جلسه توجیهی برای ان برگزار شد و گمانه زنی ها شد. حال با دستور نشست نامشخص: (برخی موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی) و شرکت کنندگان مشخص چه تصمیمی در پیش هست؟

  5. انتخاب بازرس با حضور چهره‌های تکراری که باید در این سمت ماندگار بمانند نیاز به مجمع ندارد همان بازرسان ادامه کار بدهند.

  6. با همین شرایط برگزاری در حیاط همان تیرماه مجمع را برگزار می کردید چرا دو ماه تاخیر گذاشتید این بازرسان کنونی منتهی به چه سال مالی می شوند سال مالی که انجمن عرف کرده تیرماه تا تیرماه هست این دو ماه که از تیر گذشته شامل چه سال مالی هست؟ در دستور جلسه نوشته شده سال مالی 98 – بازرسی این شش ماه سال 99 چه می شود؟ شش ماهی که با توفیق اجباری به نوعی مانند دوران فترت گذشت

  7. با این مکانیسم سنتی دبیرخانه و بایگانی مدارک بازرس جدید به گذشته ای دسترسی نخواهد داشت بعد باید به گفته ها استناد کند و مجهول در مجهول را کشف کند پس بهتر هست همان بازرسانی که محرم اسرار شدند در سمت بمانند

  8. قابل توجه بازرسان مابقی شهریه سرویس تسویه نشده است سرویس از پایان سال 98 تعطیل شد حتما چون سال مالی در دستور نشست پایان سال 98 هست و این تسویه سال 99 هست به بازرسان ربطی ندارد.یک‌چهارم مبلغ دریافت شده بابت سرویس مدارس برای یک دانش‌آموز 310 هزار تومان براورد شده که این مبلغ را در شش ماه و تعداد حدودا 170 دانش آموز ضرب کنید چه مبلغی می شود بازرسان لطفا پاسخ را بدست آورید

  9. سال مالی یعنی یک سال شمسی پس بازرسان که در شرایط عادی تیرماه انتخاب می شوند عملا از سه ماه اول سال بی اطلاع هستند مگر از بازرسان پیوسته باشند. با شرایط امسال که شش ماه اول سال غیرعلنی و بدون هیات مدیره بوده بازرسان چه کار سختی در پیش دارند!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09