لوگو امرداد

آگاهی‌رسانی سازمان زنان زرتشتی برای یاری‌رسانی به همکیشان

helping hands

سازمان زنان زرتشتی روزهای زوج هفته آماده‌ی پاسخگویی به نیک‌اندیشان برای هماهنگی در یاری‌رسانی به همکیشان نیازمند است.

سازمان زنان زرتشتی به آگاهی رسانده است، این سازمان روزهای زوج از ساعت 10 بامداد تا 13 نیمروز آماده‌ی پاسخگویی و هماهنگی با نیک‌اندیشان و دهشمندان در راستای یاری‌رسانی به همکیشان است.

در آگهی‌نامه‌ی سازمان زنان زرتشتی برگرفته از تارنمای رسمی این سازمان چنین می‌خوانید:

« شکرانه‌ی بازوی توانا                           بگرفتن دست ناتوان است
جهان درشرایط ویژه‌ای به‌سر می‌برد، گروهی از همکیشان هم از تلاطم امواج روزگار در امان نماندند و از لحاظ مالی و بیماری در تنگنا هستند. سازمان زنان زرتشتی که از گذشته تا کنون در اینگونه موارد به کمک همکیشان شتافته، توانسته با یاری دهشمندان گرامی بانو مهری ورزا و آقای منوچهر مهرانی به ۴۶ تن از همکیشان کمک مالی برساند.

از آنجایی که خیراندیشان برای یاری‌رسانی به همکیشان از ما پرسش نمودند به آگاهی می‌رسانیم که سازمان زنان روزهای زوج از ساعت ۱۰ بامداد تا یک پس از نیمروز باز و آماده‌ی پاسخگویی هست».

سازمان زنان زرتشتی با دو آرمان بنیادین گسترش آموزش و پرورش و روشن نمودن افکار بانوان زرتشتی در کلیه شئون زندگی خانوادگی و اجتماعی، بدون دخالت در امور سیاسی و وابستگی به احزاب و دسته‌جات سیاسی و یاری به همکیشان کم درآمد پایه‌ریزی شد. پس از تصویب اساسنامه‌، این سازمان از بهمن‌ماه ۱۳۲۹ خورشیدی به ثبت رسید و به‌گونه‌ی رسمی‌ به نام سازمان زنان زرتشتی به فعالیت می‌پردازد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از سازمان زنان و تمامی انجمن ها و افراد که تلاش می کنند خدماتی را در زمینه های مختلف به اعضای جامعه برسانند. بسیار خوب است که شماره تلفن و زمانی برای پاسخگویی مشخص شده است. اما ایا امکان دارد که سازمان زنان روش و آیین نامه احتمالی خود را در این مورد منتشر کند تا افراد روش کمک کردن یا کمک گرفتن را به طور روشمندی بدانند؟ البته متاسف باید بود که ظاهرا هماهنگی خاصی بین سازمان ها و انجمن ها وجود ندارد و هر کدام از سازمان ها و نهادها و افراد تلاش می کنند که در این راه قدمی بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-07