همازوری و همبستگی در جشن سده مزرعه‌‌کلانتر

زرتشتیان مزرعه‌کلانتر یزد آیین آتش‌افروزی جشن سده را چون سالیان پیش برگزار کردند.
تابش آتش سده روشنایی و گرما را به شب زمستانی مزرعه‌کلانتر پیش‌کش کرد. زرتشتیان با گردهمایی شاد به نیایش آفریدگاری كه انسان و شادمانی را آفرید، پرداختند.
این گردهمایی شاد به خجستگی جشن سده، 10 بهمن‌ماه 1396 خورشیدی درآتشکده‌ی مزرعه‌کلانتر یزد برگزار شد.

فرتور از پروانه سامیا است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *