لوگو امرداد

نوبت دوم مجمع سالیانه و انتخاب بازرسان انجمن زرتشتیان تهران در راه است

14 4 1مجمع همگانی عادی سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران در نوبت دوم، با دستور نشست تعیین شده و انتخاب بازرسان، 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

نوبت دوم مجمع همگانی عادی سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران روز گوش ایزد و تیرماه گاهشماری زرتشتی برابر با آدینه 11 تیرماه 1400خورشیدی سَرِ ساعت 8 بامداد در تالار خسروی برگزار می‌شود.

انجمن زرتشتیان تهران از همکیشان واجد شرایط دعوت کرده است در نوبت دوم مجمع شرکت کنند. همراه داشتن‌کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران الزامی است.

دستور نشست مجمع همگانی روز 11 تیرماه بدین‌گونه است:

۱ – استماع‌گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی انجمن.

۲ – تصویب تراز و بیلان سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۳۹۹.

۳ – انتخاب بازرسان (3 تن اصلی و 2 تن علی‌البدل)

داوطلبان احراز سمت بازرس می‌توانند تا تاریخ هفتم تیرماه 1400 با در دست داشتن اصل شناسنامه، اصل‌کارت ملی و اصل‌کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران و ارایه دو قطعه عکس در ساعت اداری به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران بروند و نام‌نویسی‌کنند.

نوبت نخست مجمع همگانی، چهارشنبه 26 خوردادماه 1400 خورشیدی به دلیل عدم احراز حد نصاب قانونی رسمیت نیافت. نوبت دوم این مجمع در روز مشخص شده با هر شمار باشنده برگزار می‌شود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. خواهش میکنم درخواست میکنم با این شرایط کرونا همکیشان واقعا سر ساعت 8 در تالار خسروی حضور به هم برسانند بیایید یک بار برای وقت و هویت یکدیگر ارزش قایل شویم و خودخواهی را کنار بذاریم

    حال که مجمع نوبت دوم با هر شمار از باشندگان رسمیت می یابد به انجمن هم پیشنهاد میدم برای کسانی که برای دعوت انجمن ارزش قایل شدند و به موقع آمدند ارج بنهد میزبان وقت شناسان باشد. در این شرایط کرونا هر چه زودتر از فضای بسته خارج شویم بهتر هست پس بیایید برای سلامتی و وقت یکدیگر ارزش قایل شویم. دو داشته گرانبها که اگر از دست برود دست نیافتنی است و باز نمی گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30