لوگو امرداد

منوچهر ارغوانی به جرگه داوران ملی پیوست

ارغوانی 2منوچهر ارغوانی با موفقیت در کسب درجه داوری ملی بسكتبال، به عنوان ناظر و داور ملی در مسابقات فدراسیون بسکتبال ایران شناخته شد.

منوچهر ارغوانی با گذراندن دوره‌ی ارتقا یک به ملی، موفق به دریافت مدرک داوری ملی برای قضاوت پیکارهای بسکتبال در سطح ایران شد. محمدرضا ترک‌زاده، فرنشین کمیته داوران و مسابقات استان یزد، با بیان این خبر، منوچهر ارغوانی را به عنوان ناظر و داور ملی از این استان در مسابقات فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور معرفی کرد. دوره داوری یک به ملی از سوی فدارسیون بسکتبال ایران آبان‌ماه 1400 به استادی ورژ آبکاریان برگزار شد. ورژ آبکاریان پیشینه ریاست کمیته داوران در دوره‌های پیشین و سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال ایران را در کارنامه دارد.

منوچهر ارغوانی نخستین داور از میان داوران زرتشتی کشور است که موفق به دریافت مدرک ملی و معتبر شده است. وی در سال ۱۳۷۲ کارت داوری درجه ۳ بسکتبال دریافت کرد و سپس به ترتیب درجه ۲ و یک آن را در سال‌های بعد گرفت تا به درجه‌ی ملی رسید. وی همچنین دارای کارت مربیگری درجه ۳ بسکتبال و کارت داوری درجه ۳ والیبال است. او دارای گواهی‌نامه‌‌ی درجه سه مربیگری بسکتبال و گواهی‌نامه‌ی داوری درجه سه والیبال نیز است. داوری پیکارها و جام‌های زرتشتی و فرنشینی کمیسیون ورزش زرتشتیان استان یزد از پیشینه‌ی ورزشی او است. منوچهر ارغوانی بنیادگذار و مدیرعامل انجمن همازور (سازمان مردم نهاد فرهنگی-گردشگری) است.

ارغوانی

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07