لوگو امرداد
فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران:

هیات برگزار‌کننده انتخابات در صورت لزوم اسامی را اعلام خواهد کرد

WhatsApp Image 2021 12 29 at 18.20.58با پایان یافتن زمان قانونی نام‌نویسی از نامزدهای هموندی در هیات‌مدیره گردش 45 با افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درباره تعداد و اسامی نامزدها گفت‌وگو کردیم.

فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، درباره‌ی تعداد نامزدهای انتخاباتی، در مجموع ثبت‌نام قطعی را 23 تن بیان کرد. درباره‌ی اسامی نامزدها با اشاره به این که هم اینک اسامی را در اختیار ندارد، گفت: با توجه به اینکه تعداد نامزدها به حدنصاب نرسیده و در واقع فهرست نامزدها کامل نشده است، انجمن وظیفه و قانونی برای ارایه‌ی چنین فهرستی ندارد. دکتر نمیرانیان ابراز امیدواری کرد پس از تشکیل مجمع همگانی در روز آدینه 10 دی‌ماه و گزینش هیات برگزارکننده انتخابات، پرونده انتخابات و فرم‌های نامزدها روز شنبه 11 دی‌ماه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و در ادامه افزود: هیات برگزارکننده‌ی انتخابات، اگر صلاح بداند اسامی را بخشی یا روزانه یا در پایان زمان مقرر، هرگونه مناسب بداند در اختیار همکیشان قرار خواهد داد.

گفتنی است، در آستانه‌ی انتخابات گردش 44 (گردش کنونی) با وجود به حدنصاب نرسیدن شمار نامزدها، اسامی داوطلبان هموندی گردش 44 از سوی انجمن زرتشتیان گردش 43 به آگاهی همکیشان رسیده بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. در امرداد بی خبری هم خبر شده؟ متاسفانه هیچ اطلاع رسانی جدیدی نیست. یک دلیل فاصله گرفتن افراد از انجمن همین عدم شفافیت و صداقت است.

  2. با درود شوربختانه هدف هموندان فعلی انجمن مادام العمر کردن اعضا میباشد ولا غیر که امیدواریم این مهم به نتیجه نرسد اگر هدف خیر است و به جامعه و پیشبرد اهداف انجمن میاندیشید چرا مجدد نامنویسی نمینمایید بغییر از یک از عزیزان هموند مابقی همه شرایط کاندیدا شدن را دارید.

  3. دوست همکیش با درود
    من که متوجه منظورت نشدم ! نزدیک به 6ماه است که انجمن پی در پی فراخوان میدهد ! هنوز کاندید برای برگزاری انتخابات به حد نصاب نرسیده ! ایا من و شما رفتیم و انها ثبت نام نکردند ؟ پس چگونه به خودمان پروانه میدهیم که بگوییم هدف هموندان فعلی انجمن مادام العمر کردن اعضا است . بخود بیایم و اگر کمکی نمیکنیم نمک هم نپاشیم به زخم .
    ما زرتشتی باشیم و پایبند به اندیشه و گفتار و کردار نیک !! نه زرتشتی زاده و تلاش برای تفرقه .
    شاد وتندرست باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30