لوگو امرداد
بازگشایی پذیرشگاه شیراز از 28 اسفندماه

آگهی انجمن زرتشتیان شیراز درباره پذیرش همکیشان مسافر

anjoman shiraz1انجمن زرتشتیان شیراز، نوروز 1401 پذیرای همکیشان با تعیین وقت قبلی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

واپسین نشست انجمن زرتشتیان شیراز در سال 1400 دوشنبه 23 اسفندماه برگزار شد و در نهایت این انجمن تصمیم خود را درباره‌ی پذیرش مهمان در روزهای نوروزی طی آگهی زیر اعلام کرد:
(انجمن زرتشتیان شیراز در نظر دارد در راستای توجه به نیاز روحی و روانی هازمان زرتشتی که به یقین سفرهای نوروزی می‌تواند در جهت رفع بخشی از این نیاز کمک شایانی بنماید، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی که همکاری مهمانانی که به شیراز سفر می‌کنند را طلب می‌کند، پس از دو سال وقفه، نوروز 1401 پذیرایی مهمانان گرامی باشد. البته به سبب تداوم همه‌گیری بیماری کرونا و بالا بودن آمار بیماران، در راستای حفظ تندرستی همکیشان تدابیری اندیشیده شده است. انجمن زرتشتیان شیراز در ایام نوروز تنها میزبان همکیشانی خواهد بود که مطابق شیوه‌نامه تعیین شده جهت رزور و مراجعه عمل کنند و از پذیرش همکیشانی که بدون رزرو و دریافت کد تایید به شیراز می آیند معذور خواهد بود.
1- به همراه داشتن کارت شناسایی زرتشتی برای سرپرست و تمامی همراهان الزامی خواهد بود.
2- بیشینه مدت اقامت 3 شب خواهد بود و ساعت حدودی اغاز و پایان اقامت در هنگام رزرو می‌بایست اعلام گردد و امکان تمدید مدت وجود نخواهد داشت، زیرا سایرین بر حسب رزرو انجام شده به شیراز سفر خواهند کرد و بایستی اتاق در زمان مقرر خالی شود تا در اختیارشان قرار گیرد.
3- شماره اتاق برحسب تعداد نفرات و اتاق های خالی موجود در تاریخ درخواستی هنگام رزرو تعیین خواهد شد و پس از دریافت کدتایید و باشندگی در شیراز امکان جابجایی و تعویض اتاق وجود نخواهد داشت.
4- به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بیشینه‌ی نفراتی که هر شب در اتاق‌های مجموعه اقامت خواهند داشت در مجموع از 50 نفر تجاوز نکند.
5- کرایه مرتبط با مدت اقامت بایستی بلافاصله پس از برقراری تماس و اعلام آغاز و پایان اقامت و دریافت کد تایید و اعلام مبلغ به شماره کارت تعیین شده واریز و تصویر فیش ارسال گردد، در صورت عدم واریز تا یک ساعت پس از دریافت کد تایید، رزرو صورت گرفته کنسل خواهد شد و اتاق رزرو شده در اختیار سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.
6- کرایه برای تمامی اتاق های مجموعه به ازای هر نفر (بالای 7 سال) یکسان و به ازای هر شب اقامت محاسبه خواهد شد.
7- همراه داشتن ملحفه‌ی شخصی جهت راحتی و حفظ تندرستی مهمانان توصیه می گردد. (البته این انجمن آمادگی در اختیارگذاشتن ملحفه ی یکبارمصرف جدا هزینه‌ی اقامت به قیمت هر عدد 200.000 ریال را دارد).
8- داشتن کارت واکسیناسیون کمینه دوز دوم برای تمامی نفرات بالای 12 سال الزامی است و به عنوان یک زرتشتی در جهت احترام به حق دیگر همکیشان خواهشمند است درصورت عدم واکسیناسیون از رزرو اتاق و اقامت در این مجموعه صرف‌نظر شود.
9- برای زوج های جوان همراه داشتن شناسنامه علاوه بر کارت شناسایی زرتشتی الزامی می باشد.
10- شرایط تعیین شده از 28 اسفندماه برقرار شده و تا 13 فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت.
مجدد تاکید می‌شود، همکیشان بدون رزرو و دریافت کد تایید به هیچ عنوان شیراز را با این ذهنیت که پس از مراجعه پذیرش خواهند شد، انتخاب نکنند؛ زیرا اتاق ها برحسب گنجایش و رزروهایی که صورت می‌پذیرد تکمیل خواهد بود و امکان پذیرایی از مهمانان خارج از این شرایط وجود نخواهد داشت.
همکیشان جهت رزرو و دریافت کد تایید می‌توانند همه روزه از ساعت 17 الی 19 با شماره 09175068741 تماس حاصل کنند. به تماس‌ها خارج از ساعت اعلامی پاسخ داده نخواهد شد).

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. حرکت بسیار پسندیده ای انجام شده . به امید پایان کرونا و سالی پر از خوشی برای کلیه ایرانیان ، خصوصا همکیشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05