لوگو امرداد
نشست سی‌وششم انجمن زرتشتیان تهران؛ دوشنبه 18 آذرماه

گزارش کمیسیون روابط عمومی از نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ی امرداد

 مصوبه‌های کمیسیون‌های مالی، موقوفات، خدمات و روابط عمومی ور وابط اجتماعی در نشست سی و ششم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به رای گذاشته شد. یک مصوبه از کمیسیون مالی رای نیاورد و تصویب نشد. یک مصوبه از کمیسیون موقوفات پس از گفت‌وگوی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران بدون رای‌گیری از دستور کار خارج شد. فرنشین کمیسیون روابط عمومی از نشست هم‌اندیشی با مسوولان رسانه‌ی امرداد گزارش داد و به استفاده‌ی بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود فرهنگی و گردشگری با همکاری یکدیگر تاکید کرد.

مصوبه‌های کمیسیون مالی:

  • تسویه‌ی تنخواه درمانگاه یگانگی از تاریخ 7 تا 18 آذرماه 1398 به مبلغ 9 میلیون و 236 هزار و 650 ریال.
  • هزینه‌ی سرویس و تعویض موتور کولر گازی آتشکده‌ی تهران به مبلغ 69 میلیون ریال.
  • تسویه‌ی تنخواه آرامگاه قصرفیروزه از تاریخ سوم تا 17 آذرماه 1398 به مبلغ 12 میلیون ریال.
  • هزینه‌ی دستمزد دبیر دینی دبیرستان دوره‌ی اول گشتاسب در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خوردادماه 1398 پرداخت شد.
  • هزینه‌ی دستمزد مسوول فنی نوبت صبح درمانگاه یگانگی پرداخت شد.
  • هزینه‌ی دستمزد مسوول فنی نوبت پسین درمانگاه یگانگی پرداخت شد.
  • هزینه‌های خدمات کامپیوتری دبیرخانه انجمن به مبلغ 3 میلیون و 230 هزار ریال.
  • تسویه‌ی تنخواه دبیرخانه از تاریخ 13 تا 18 آذرماه 1398 به مبلغ 19 میلیون و 64 هزار و 258 ریال.
  • پرداخت وام به یکی از کارمندان انجمن به مبلغ 60 میلیون ریال. (همه‌ی کارمندان انجمن می‌توانند درخواست وام را بدهند و به ترتیب اولویت‌بندی وام پرداخت می‌شود).
  • هزینه‌ی دستمزد دندان‌پزشکان در آبان‌ماه 1398 به مبلغ 119 میلیون و 986 هزار ریال.
  • هزینه‌های آبان‌ماه مهدکودک پرورش به مبلغ 14 میلیون و 885 هزار و 750 ریال.
  • پرداخت هزینه‌های لابراتوار دندانپزشکی در آبان‌ماه 98 به مبلغ 19میلیون و 450 هزار ریال.
  • پرداخت علی‌الحساب هزینه‌های ساختمان بختیان به مبلغ 200 میلیون ریال. (تصویب نشد).

مصوبه‌های کمیسیون موقوفات:

  • مصوب شد مبلغ 3 میلیون ریال به عنوان تنخواه در اختیار کارمند انجمن زرتشتیان تهران در یزد قرار گیرد و همچنین ضوابط استفاده از تنخواه و نحوه‌ی تسویه‌ی آن مانند موارد مشابه خواهد بود و فرنشین انجمن زرتشتیان تهران مسوول تایید مبالغ پرداختی بالاتر است.
  • مصوب شد تا سقف مبلغ 400 میلیون ریال به سازمان آب و فاضلاب برای انشعاب کنتور آب واحد تجاری پرداخت شود.
  • مصوب شد، اجاره‌بهای یکی از واحدهای تجاری روبروی پارک دانشجو از تاریخ یکم فروردین 1395 تا 29 اسفندماه 1398 تعدیل شود.

مصوبه‌های کمیسیون خدمات:

  • با توجه به اینکه بیمه‌ی آتش‌سوزی تایید کرده است که بندهایی از قرارداد حذف شود با تمدید قرارداد بیمه‌ی آتش‌سوزی البرز سازمان پذیرایی به مدت یک سال به مبلغ 16 میلیون و 786 هزار ریال موافقت شد.

گزارش کمیسیون خدمات:

  • با درخواست کانون دانشجویان زرتشتی برای استفاده از همایش‌گاه مارکار تهرانپارس برای برگزاری جشن 50 سالگی این نهاد در تاریخ 28 و 29 آذرماه 1398 موافقت شد.

مصوبه‌ی کمیسیون روابط عمومی و امور اجتماعی:

  • با پرداخت ماهانه 12 میلیون ریال هزینه‌های درمان تا 6 ماه برای یکی از همکیشان موافقت شد.

گزارش کمیسیون روابط عمومی و امور اجتماعی:

– نشست هم‌اندیشی میان مسوولان رسانه امرداد و کمیسیون روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، برگزار شد. رامین خسروی، فرنشین کمیسیون روابط عمومی درباره‌ی نشست گزارش داد: شنبه 16 آذرماه، کمیسیون روابط عمومی میزبان سردبیر امرداد، جناب آقای بابک سلامتی و همراهان ایشان بود. در این نشست، در مباحث مختلفی از جمله گردشگری، فرهنگی، دینی و اطلاع رسانی، همفکری شد. طرفین در استفاده‌ی بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود فرهنگی و گردشگری با همکاری یکدیگر تاکید شد و چالش‌های موجود بیان و روش‌های حل آن پیشنهاد شد. در این راستا، بحث فرهنگ‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امرداد به آن می‌پردازد و قابل تقدیر است و کمیسیون‌های روابط عمومی و فرهنگی – دینی انجمن، همراه این رسانه خواهند بود.

وی در ادامه افزود: ماهیت نشست‌ها ایجاب می‌کند بحث‌هایی برای نتیجه‌گیری و برنامه‌ریزی بهتر، انجام شود. آگاه شدن همکیشان از دیدگاه‌ها و تصمیم‌های هموندانی که برگزیده‌اند، حق آنهاست و اظهار امیدواری شد شرایط حضور امرداد در جلسات انجمن زرتشتیان سایر شهرها، هم فراهم شود تا این آگاهی‌رسانی به همکیشان فراگیر شود. این دیدار و تبادل نظر ادامه خواهد داشت.

– کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون روابط عمومی افزود: پیشنهاد شد برخی از موضوع‌های در ارتباط با جامعه به صورت میزگرد به بحث گذاشته شود که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت.

– فرامرز کشاورزی، هموند کمیسیون روابط عمومی در ادامه گفت: امرداد رسانه‌ی ملی ما است و باید رسانه‌ی ملی را تقویت کنیم.

سخنران پیش از دستور نشست:

سخنران پیش از دستور، سهراب جمشیدیان و سام خسروپور از گروه‌های خدمات هنری زیرمجموعه‌ی انجمن زرتشتیان تهران بودند. نکاتی درباره‌ی عدم رعایت آیین‌نامه و گرفتن دستمزد کلان از سوی یکی از همکاران گروه موسیقی و نور را به کمیسیون خدمات اعلام کردند.

در گوشه و کنار نشست 36:

– افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران با بیان این که از مدیر کنونی مهدکودک پرورش که با جزییات اجرایی آشنا است، خواسته شده تا زمان گرفتن مجوز نهایی مهدکودک پرورش، به کار ادامه دهد، در ادامه از کمیسیون آموزش خواست برای آینده‌ی مدیریت مهدکودک پرورش تصمیم‌گیری کنند که آیا فراخوان همکاری از میان همکیشان خواهد بود و یا مدیر از کادر آموزشی مهدکودک گزینش شود.

– کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال گفت: در کمیسیون آموزش در این باره گفت‌وگو شده، همچنین با پیشنهاد خانم رستمی، مدیر کنونی مهدکودک پرورش تصمیم‌ بر انجام فراخوان است. خانم رستمی متن فراخوان را پیرو گفته‌های بهزیستی و با تغییراتی که مطابق با  شرایط جامعه باشد، آماده کرده است.

– فرامرز کشاورزی، هموند انجمن زرتشتیان تهران، گلایه‌های خانواده‌ها در ارتباط با امنیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان جمشیدجم را مطرح کرد و پیشنهاد داد تا پیمانکار سرویس مهماندار استخدام کند.

– افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، درگذشت مادر همسر خشایار کاووسی، مدیر اجرایی سازمان پذیرایی را آرامش باد گفت.

– ساسان نیکنام پیشنهاد داد، هیات‌مدیره از هم اکنون برای سرویس سال آینده‌ی آموزشگاه‌های زرتشتی هم‌اندیشی کنند تا به روشی بهتر باری از دوش کمیسیون خدمات و دبیرخانه‌ی انجمن برداشته شود.

– فرنشین انجمن زرتشتیان تهران از کمیسیون خدمات خواست تا درباره‌ی چگونگی ارایه‌ی سالنمای سال جدید تصمیم‌گیری کنند.

–  یک ساعت از نشست علنی به بررسی و گفت‌وگوی هیات‌مدیره پیرامون مصوبه‌ی کمیسیون موقوفات گذشت و به دنبال آن مصوبه از دستور نشست خارج شد. به درخواست کورش ساسانی، فرنشین کمیسیون موقوفات، گزارش از این گفت‌وگو در رسانه امرداد منتشر نشد.

– مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات از هموندان کانون دانشجویان زرتشتی خواست جدول زمان‌بندی از برگزاری برنامه‌های سالانه ارایه بدهند.

نشست سی‌وششم انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 18 آذرماه 1398 از ساعت 18:20 در نبود فرهاد کشاورزی، بهمن تیمساری و دیرکرد یک ساعته‌ی بابک شهریاری آغاز شد و دو ساعت و ده دقیقه (یک ساعت آن پیرامون یکی از مصوبه‌های کمیسون موقوفات گزارش نشده است) به درازا انجامید. در پایان نشست علنی فرنشین کمیسیون موقوفات به ارایه‌ی گزارش پرداخت. گزارش از این بخش نیز به درخواست کمیسیون موقوفات منتشر نشد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. بهتر است بقیه گزارش نشست را هم به درخواست ما منتشر نکنید چون مطلب ارزشمندی ندارد. بحث های اصلی در جلسات غیر علنی مطرح میشود.

  2. بادرود چند سالی است که جناب کوروش ساسانی فرنشین کمیسیون موقوفات هستند وبا رای همکیشان در این جایگاه حضور دارند و افسوس همین همکیشان نامحرم تلقی شده و حق داشتن حداقل اطلاعات از عملکرد این کمسیون را ندارند.صد البته اگر کار مثبتی در این کمیسیون اتفاق بیافتد با تشریفات ان چنانی خبر رسانی میشود. که متاسفانه دراین چند دوره اتفاق نیافتاده ونخواهد افتاد.از ریاست محترم انجمن درخواست داریم در این خصوص چاره اندیشی نمایند زیرا این موقوفات حاصل عمل نیک اندیشان جامعه بوده وان زمان این عزیزان از زیر و بم کار خبر داشتند وهر روز به تعدادشان افزوده میشد ولی اکنون چی ؟چقدر توانستیدبه این موقوفات اضافه کنید ؟اضافه نکردید هیچ .چقدر توانستید از این اموال در جهت بهبود اوضاع جامعه و تشویق خیراندیشان جهت کمک به انجمن در این چند سال جامعه عمل بپوشانیدچه اتفاقی برای این گرامی انجمن افتاده که همیشه در حال شنیدن کلمه (بودجه نداریم )هستیم .وهمیشه جلسات غیر علنی.

  3. امرداد همیشه آینه اخبار انجمن بوده و گزارش نقادانه آن مورد استقبال همکیشان است. امید که جلسات با انجمن منجر به تعدیل خبرها و حذف انتقادات از انجمن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06