لوگو امرداد
آدینه 22 آذرماه

آزمون هماهنگ دانش آموزان زرتشتی شیراز برگزار شد

آزمون دینی نیمسال نخست زرتشتیان شیراز آدینه 22 آذر‌ماه 1398 خورشیدی از ساعت ۱۱ به شکل هماهنگ با دیگر شهرهای زرتشتی‌نشین کشور برگزار شد.
این آزمون با باشندگی همه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی ساکن شیراز در تالار روانشاد یزدانیِ مجموعه دینی، فرهنگی و ورزشی این شهر برگزار شد. شماری از خانواده‌های دانش‌آموزان، آموزگاران و هموندان هیات رییسه‌ی کمیسیون دینی انجمن زرتشتیان شیراز نیز در زمان برگزاری آزمون در بیرون از تالار باشنده بودند. نظارت بر آزمون را مهری فلاحتی بر دوش داشت. از نکات جالب توجه پذیرایی از دانش‌آموزان در طول آزمون با میوه بود که مورد پسند دانش‌آموزان قرار گرفت. از سوی دیگر در حالی که آزمون هماهنگ ترم دوم سال تحصیلی قبل با چینشی منظم و بهره‌گیری از صندلی‌های دسته‌دار برگزار شده بود، این بار مجدد چون گذشته از صندلی‌های معمولی بهره گرفته شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

10

11

12

 فرتورها از شهرام پوردهی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با درود، آنگونه که در فرتورها دیده می شود میزهایی که برای آزمون بکار رفته میزهای پذیرایی سالن بوده اند که بسیار کوتاه بوده اند و به همین روی آزمون دهندگان یا باید بسیار خم می شدند و با درد کمر آزمون می دادند و یا اینکه همانند برخی که در فرتور دیده می شوند میزهای سنگین را بر روی پای خود بگذارند و با تحمل درد پا آزمون را آنگونه برگزار نمایند.

  2. با تماشای تصاویراين جوان ها ، انسان به شوق می آید . در پناه یزدان باشيد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30