لوگو امرداد
در هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی

صعود تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد

تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، با پیروزی در هفته‌ی پایانی دور نخست جام محلات یزد از گروه خود صعود کرد.

تیم‌های والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و والیبال مدرس از گروه 5، آدینه 22 آذرماه 1398 خورشیدی در سالن ورزشی مهدی‌آباد برابر هم قرار گرفتند که با بُرد پیروزمندانه‌ی بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی این بازی به پایان رسید. بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی در گیم نخست با نتیجه ۲۵ بر 16 و در گیم دوم با نتیجه 25 بر 11 با اقتدار به برتری دست یافتند. به این ترتیب تیم بانوان زرتشتی با کسب دو بُرد و یک باخت در این مرحله از جام محلات، از گروه خود صعود کرد.

کتایون تیراندازی، نگار جهانگیری، یسنا برابری، نازنین بامسی، آزاده آذریان، یسنا دمهری، آیدا جمشیدی، رزیتا منوچهری، مهرنوش منوچهری، نیلوفر پشوتنی زاده، نکیسا کلانتر با کاپیتانی آناهیتا نمیرانیان بازیکنان تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در این پیکارها هستند.

در هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه به رقابت پرداختند. با صعود دو تیم از هر گروه مرحله‌ی نخست این پیکارها به پایان رسید و چهره 16 تیم راه‌یافته به مرحله بعدی پیکارها مشخص شد. از هفته‌ی آینده در دور دوم، تیم‌ها به صورت ضربدری به میدان می‌روند تا سرانجام 4 تیم برنده به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یابد.

vvaa3

vvaa2

vvaa4

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19