لوگو امرداد
گزارش تصویری از

مجمع عمومی سالانه نوبت دوم انجمن زرتشتیان کرمان

نشست مجمع عمومی سالانه نوبت دوم انجمن زرتشتیان کرمان پنجشنبه 21 آذرماه 1398 خورشیدی ساعت 16 در محل آتشکده برگزار شد.

در آغاز باشندگان دفتر مربوطه را امضا کردند، سپس هموندان هیات‌رئیسه به نام‌های فرشید دولت زاده، مهرجی برخوردار، جهانگیر فرزانه، نسرین فرهادی و آریا خسروان انتخاب شدند. پس از آن مهرداد پیمان (بازرس انجمن) صحبت کرد که در آغاز توضیح داد که به دلیل دیرکرد در تاییدیه‌ها، مجمع عمومی که معمولا در خوردادماه برگزار می‌شد، در آذرماه برگزار شده است و این مجمع عمومی در خصوص گزارش سال 1397 است که انجمن گردش 22 تنها به مدت سه ماه عهده‌دار مسوولیت بوده‌اند. ایشان وظایف بازرسان را توضیح داد و درباره‌ی گزارش سال 97به آگاهی رساند که بیشترین درآمد انجمن از محل موقوفات، باغ هاشم آباد و اجاره‌ی املاک جدید وقدیم بوده و بیشتر هزینه‌ها، حقوق و دستمزد کارکنان،هزینه‌های داخلی، باغ هاشم آباد و هزینه‌های جشن‌ها و کمیسیون‌ها را شامل می‌‌شود و این که در سال 97انجمن بیش از 200 میلیون تومان سود داشته که انجمن در بخشی که بابت اوقاف است، نمی‌تواند دخل و تصرفی داشته باشد و همچنین در خصوص سهم ارزی  موضوع کمک هنگام زلزله نیز در اختیار انجمن نمی باشد.

مهمترین مشکلات:

1-طبق ماده27اساسنامه،انجمن باید بودجه‌بندی را در مجمع اعلام کند که این هم باعث می‌شود که دست انجمن برای کارهای جدید بسته شود و یا نتواند جهت پروژه‌های قبلی خرج کند.

2-اموال انجمن پلاک‌گذاری نشده‌اند.

3-انبارگردانی انجام نشده است.

4-نظر اقلیت در جلسات انجمن که باید در دفاتر ثبت شود که انجام نمی‌شود.

5-انجمن فقط دارای یک دستگاه کارتخوان است که جهت بلیط موزه، دهش‌ها و دیگر موارد استفاده می‌شود که باعث می‌شود بازرسی نتواند آنها را جدا کند.

پس از آن فرنشین انجمن،آقای نیکبخش صحبت کردند که ایشان در آغاز از شمار کم شرکت‌کنندگان در جلسه ابراز ناخرسندی کرد و توضیح داد که به دلیل نامشخص بودن برخی از درآمدها و هزینه‌ها معمولا امکان بودجه‌بندی نیست و بیان نمودند که انجمن سعی دارد جامعه‌ی زرتشتی در کرمان آبرومند باشد.ایشان همچنین از زحمات کمیسیون‌ها و شورای زنان سپاسداری کرد و نیز از تلاش‌های دکتر اختیاری در زمینه‌ی موقوفات سپاسگزاری کرد. همچنین از زحمات آقای فرهاد دولت‌زاده در زمینه‌ی بازسازی مدرسه کیخسروشاهرخ سپاسداری کرد.

درباره‌ی فروش زمین پرسش، منزلی در خیابان دادبین و زمین آرامگاه بم صحبت شد.

در پایان مهرداد پیمان و فرزاد نیکدین برای سال آینده به عنوان بازرسان انجمن برگزیده شدند.

2

3

4

5

6

7

8910111213

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07