لوگو امرداد
در نشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران بررسی شد

ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در بازار پروژه‌های ساختمانی

نشست کارشناسی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران پیرامون انواع سرمایه گذاری های متداول و رایج در ایران با سخنرانی مهندس مازیار سلامتی برگزار شد.

مازیار سلامتی، کارشناس مهندسی نرم‌افزار و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی با ۲۰ سال پیشینه‌ی فعالیت در بازار کار و سرمایه گذاری ایران به تعریف سرمایه‌گذاری مانند سرمایه گذاری در بانک، بازار ارز، بازار سکه و طلا، بازار بورس، بازار مسکن و پروژه‌های ساختمانی پرداخت.

وی سرمایه‌گذاری در ایران را کاری سخت، پیچیده و حساس دانست، از این رو هیچکس نمی‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری را در ایران پیشنهاد دهد.

مهندس سلامتی در بخشی از این نشست آموزشی، گزیده‌ای از بازارهای سرمایه‌گذاری،‌ همراه با ویژگی‌ها و کاستی‌های آنها را بیان کرد و در ادامه، نشست کارشناسی اتاق بازرگانی با گفت‌وگو پیرامون سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی، کم‌وکاستی‌های این سرمایه‌گذاری و ویژگی‌های آن پیگیری شد.

این کارشناس بازار کار و سرمایه، در سخنانش به این نکته که در حال حاضر سرمایه‌گذاری در بازار ساختمان ایران یکی از مطمین‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها است و امکان زیان‌ده بودن وجود ندارد، اشاره کرد و دلایل آن را برشمرد. در ادامه‌ی نشست راهکارهای به حداقل رساندن ریسک سرمایه‌گذاری در بازار ساختمان ارایه شد.

پایان نشست کارشناسی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران شنبه 20 مهرماه 1398 خورشیدی، به مقایسه‌ی آماری دیگر بازارهای سرمایه‌گذاری گذشت.

01

02

03

04

 

05

06

07

08

09

10

فرتورها رسیده است.

7777

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10