لوگو امرداد
گزارش تصویری

گزینش هموندان انجمن اولیا مربیان دبستان دینیاری یزد

هموندان انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه‌ی دینیاری در سال تحصیلی 99-98 گزینش شدند.

شماری از خانواده‌های دانش‌آموزان در راستای یاری‌رسانی به پیشرفت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش پیوند خانه و مدرسه، دو نهاد بنیادین و کارآمد در پرورش فرزندان و آینده‌سازان هازمان، دوشنبه 15 مهرماه 1398 خورشیدی در نشست برگزاری انتخابات و تشكیل انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری شرکت کردند تا هماهنگ و همسو  برای کارآیی و پویایی این آموزشگاه زرتشتی بکوشند و در دستیابی به آرمان آموزش و پرورش همکاری کنند.

مه بانو آفرین، کیخسرو بامسی، شبنم خسروی، سهیلا دارابیان، فریدون جمشیدی، فرزاد شهریاری فر، هما قدیر، بهمن گشتاسبی، آتوسا یزدانی، نامزدهای هموندی در انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری بودند که به معرفی آگاهی‌ها و توانایی‌های خود پرداختند.

پس از شمارش آرا با نظارت افروز بازاده و سام درست، پنج هموند اصلی انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری به ترتیب بیشینه رای گزینش شدند:

فرزاد شهریاری‌فر      ۴۵ رای

شبنم خسروی             ۴۳ رای

هما قدیر                        ۳۹ رای

مه بانو آفرین             ۳۸ رای

آتوسا یزدانی              ۳۶ رای

همچنین فریدون جمشیدی، کیخسرو بامسی و بهمن گشتاسبی به عنوان هموندان جانشین در سال پیش رو همکاری خواهند کرد.

در آغاز نشست انتخابات انجمن اولیا و مربیان، پس از نیایش و سرایش بندهایی از گات‌ها با آوای مه‌بانو آفرین، رامتین سلامتی، مدیر دبستان دینیاری، از برترین بودن این انجمن در میان آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان یزد گزارش داد و از شبنم خسروی، کیخسرو بامسی، فرزاد شهریاری‌فر، هما قدیر و پوروشسب ماونداد هموندان انجمن اولیا و مربیان سال گذشته سپاسداری کرد. وی در ادامه از برنامه‌ریزی آموزشی در سال تحصیلی جدید گفت.

شبنم خسروی، فرنشین سال گذشته‌ی انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری، نیز از عملکرد این انجمن در یکسال گذشته گزارش داد.

پس از برگزاری انتخابات، خانواده‌ها با آموزگارانِ هر پایه گفت‌وگو کردند.

01

02

سمت راست: نماینده از آموزش و پرورش

سمت راست: نماینده از آموزش و پرورش

04

05

06

رامتین سلامتی،‌ مدیر دبستان دینیاری

رامتین سلامتی،‌ مدیر دبستان دینیاری

08

افروز بازاده، سام درست، نظارت بر انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری را بر دوش داشتند

افروز بازاده، سام درست، نظارت بر انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبستان دینیاری را بر دوش داشتند

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

 

فرتورها از کوروش جمشیدی است

7777

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. تبريك به دوست گرامى آقاي شهريارى فر و ساير اعضاى انجمن اولياء سال جديد دبستان دينيارى اميدوارم با كمك هم در راه بهبود كيفيت و شرايط مدرسه براى آينده سازان جامعه مثمر فايده باشيد، پاينده و پيروز

  2. مدیر مدرسه رامتین سلامتی تو این جلسه گفت امسال برای کلاس فوق العاده برنامه ریزی نکرده! و برگزار نمیشود؟! چرا؟ این به زیان دانش آموزان کل مدرسه بخصوص بچه های کلاس ششم است، نتیجه این عدم برنامه ریزی اینه که به طور یقین قبولی مدارس نمونه و تیزهوشان برای سال آینده نخواهیم داشت. لطفا تجدید نظر کنید …

  3. جالب بود كه بعضى پدر و مادرها نيومده بودند و مادربزرگها رو فرستاده بودند، هم عجيب و هم جالب. بنده خداها نمى دونستن چيكار بايد بكنن و فقط يه اسم نوشتن و راى دادن. به هر حال زحمت كشيدن دستشون درد نكنه كه هميشه كمك كار هستن.

  4. بچه ها در محيط مدرسه خودشون بهتر در كلاسهاى اضافه آموزش ميبينند تا كلاسهاى بيرون، بهتره اين كلاسها داير باشه، خوشبختانه انجمن زرتشتيان يزد مثل هر سال هزينه كلاسها را ميدهد فقط همت ميخواد كه مسيولين مدرسه زحمت برگزارى كلاسهاى اضافه رو بكشند

  5. انجمن اوليا و مربيان بسيار مهمه و بايد به همه جزييات توجه كنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30