لوگو امرداد

مشارکت دو ناشر زرتشتی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان

دو ناشر زرتشتی بَرسَم و هیرومبا، در نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب کردستان مشارکت دارند.
نشر بَرسَم و هیرومبا در نمایشگاه بین المللی كتاب سنندج كنار یكدیگر در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کوشند. دوستداران بازدید از این غرفه‌ی مشترک می‌توانند تا 15 مهرماه 1398 خورشیدی به محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی سنندج، راهروی یک، غرفه ۲۱۶ نشر بَرسَم و هیرومبا بروند.

دیناز دهنادی، صاحب امتیاز و مدیر انتشارات برسم دانش‌آموخته‌ی کارشناسی چاپ و نشر، انتشارات بَرسَم را از شهریور سال 1394 بنیان کرده است. وی فعالیت در زمینه‌ی چاپ را از سال 1384 با همکاری با نشریه‌ی امرداد آغاز کرد و پس از کسب تجربه، در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در هازمان به کمک نشریه‌ی امرداد انتشارات بَرسَم را بنیان گذاشت.

بهنام مبارکه، صاحب امتیاز و مدیر نشر هیرومبا، مجوز نشر هیرمبا را پس از 33 سال تجربه در عرصه چاپ و نشر در دی‌ماه سال 1396 از وزارت ارشاد اسلامی به عنوان سومین ناشر زرتشتی دریافت کرده است. کتابفروشی، تهیه و آماده‌سازی نشریه کودکان بنام «مزدا»، آماده سازی و نظارت بر چاپ ماهنامه فروهر، آماده سازی و نظارت بر چاپ بیش از صد جلد کتاب و پایان نامه، بنیان گاهشمارهای مزدا در گونه‌های دیواری، جیبی‌، پالتویی، سررسید و رومیزی، طراحی جلد کتاب، کاتالوگ و … از جمله فعالیت‌هایی است که در این 33 سال در عرصه چاپ و نشر انجام داده است.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان در ۲۱۸ غرفه با عرضه بیش از ۸۰ هزار کتاب از ۱۰ مهرماه 1398 خورشیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج آغاز به کار کرد و تا ۱۵ مهرماه از ساعت 9 تا 12:30 و  ساعت 15:30 تا 20 پذیرای بازدید همگان است.

01

02

03

04

05

06

07

 

فرتورها رسیده است

7777

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. آفرين بر شما دو ناشر زرتشتي كه با راستي و پاكي و انديشه و گفتار و كردانيك و تلاش بسيار به اين موفقيت ها رسيديد و از دسترنج خودتان برداشت كرديد.

  2. با آرزوی موفقت و شادکامی برای ایندو عزیز و روزهای پرامید برای کتاب و کتاب خوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04